10 תשובות
כן
כן הזמנתי בשר
שואל השאלה:
הזמנתם גם? לא נעים לי להזמין מהשליח ואם פתאום הוא יתקע באזעקה או כאילו לאכול אוכל מבחוץ כשיש אזעקות בארץ..
הזמנתם גם? לא נעים לי להזמין מהשליח ואם פתאום הוא יתקע באזעקה או כאילו לאכול אוכל מבחוץ כשיש אזעקות בארץ..
אנונימית
שואל השאלה:
נו אז גם אתם באזעקה??? חח
נו אז גם אתם באזעקה??? חח
אנונימית
כן הזמנתי
באותו הנושא: