6 תשובות
לא חושבת שהם יפסיקו
יש להם דגל של פלסטין באתר אני חושבת שעדיין יש להם משלוחים
הם לא יפסיקו אל תדאגי
לא יודעת אבל אם זה נכון אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי שיין זה חצי מהארון שלי
אבל לא נראה לי זה לא נשמע כל כל הגיוני
אבל לא נראה לי זה לא נשמע כל כל הגיוני
הם כן עושים הם יפסידו הרבה כסף אם לא זה לא משתלם להם
מה שכן הם ביטלו את המשלוח חינם לישראל ביום ראשון
מה שכן הם ביטלו את המשלוח חינם לישראל ביום ראשון
שואל השאלה:
אהה אוקי תודה אנשים
אהה אוקי תודה אנשים
באותו הנושא: