4 תשובות
אני מרחיבה
אבל רק התחלתי השנה, אם זה עוזר בכל זאת
אבל רק התחלתי השנה, אם זה עוזר בכל זאת
שואל השאלה:
בתור מגמה או סתם העשרה
בתור מגמה או סתם העשרה
אנונימי
מגמה
שואל השאלה:
אה זה אחר לגמרי ממני, אני מתכוון למי שלא במגמה הזאת ופשוט יכול אצלו בבית ספר להרחיב מיחידה ל5, אצלי זה בזה בפיזיקה, יש בתי ספר שזה ביולוגיה או היסטוריה או הרבה דברים
אה זה אחר לגמרי ממני, אני מתכוון למי שלא במגמה הזאת ופשוט יכול אצלו בבית ספר להרחיב מיחידה ל5, אצלי זה בזה בפיזיקה, יש בתי ספר שזה ביולוגיה או היסטוריה או הרבה דברים
אנונימי
באותו הנושא: