5 תשובות
לא
בתאבון
בתאבון
זה לא אנוכי.
את אנושית, צריכה לאכול ולהמשיך בשגרת חיים עד כמה שאפשר.
בתיאבון
את אנושית, צריכה לאכול ולהמשיך בשגרת חיים עד כמה שאפשר.
בתיאבון
מה לא
ממש לא
באותו הנושא: