7 תשובות
הם כל הזמן עסוקים בלתכנן -_-
היה שקט מהם מהמבצע האחרון כי הם תכננו את מה שקורה עכשיו
מקווה שלא אבל אי אפשר לצפות מהם לכלום יותר
לא היה שקט היום
אנונימי
שואל השאלה:
^^^לאומת שאר הימים היה הרבה יותר שקט
אנונימית
שואל השאלה:
אמאל'ה רק אמרתיי
אנונימית
פתחת פה חח
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע שהאזעקה גם בעיר שלי אבל לא באזור
אנונימית
לתכנן זה לא ממש הצד החזק שלהם, הם מתאמנים ותוקפים בכוח פיזי
אנונימי