7 תשובות
הם כל הזמן עסוקים בלתכנן -_-
היה שקט מהם מהמבצע האחרון כי הם תכננו את מה שקורה עכשיו
מקווה שלא אבל אי אפשר לצפות מהם לכלום יותר
היה שקט מהם מהמבצע האחרון כי הם תכננו את מה שקורה עכשיו
מקווה שלא אבל אי אפשר לצפות מהם לכלום יותר
לא היה שקט היום
אנונימי
שואל השאלה:
^^^לאומת שאר הימים היה הרבה יותר שקט
^^^לאומת שאר הימים היה הרבה יותר שקט
אנונימית
שואל השאלה:
אמאל'ה רק אמרתיי
אמאל'ה רק אמרתיי
אנונימית
פתחת פה חח
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע שהאזעקה גם בעיר שלי אבל לא באזור
הקטע שהאזעקה גם בעיר שלי אבל לא באזור
אנונימית
לתכנן זה לא ממש הצד החזק שלהם, הם מתאמנים ותוקפים בכוח פיזי
אנונימי