10 תשובות
לא גרוע זה טוב
שואל השאלה:
והשקעתי בלימודים
והשקעתי בלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט נתנו לי מגנים לא מאוד טובים וזה דפק אותי
פשוט נתנו לי מגנים לא מאוד טובים וזה דפק אותי
אנונימית
לא
יש מלא בונוסים, תחשב לפי גוגל עם הבונוסים בטוח תקבל יותר
שואל השאלה:
עשיתי 3 יחידות אנגלית ומתמטיקה ומגמה 5 יחידות אז אין לי בונוס):
עשיתי 3 יחידות אנגלית ומתמטיקה ומגמה 5 יחידות אז אין לי בונוס):
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי ראש לשפר בגרות גם ככה היה לי ממש קשה נגיד באזרחות יש לי 68 וממש השקעתי והציון הזה לא מתאים לי וזה היה הערכה פנימית המורה קבעה
אין לי ראש לשפר בגרות גם ככה היה לי ממש קשה נגיד באזרחות יש לי 68 וממש השקעתי והציון הזה לא מתאים לי וזה היה הערכה פנימית המורה קבעה
אנונימית
לא אבל גם לא טוב
כן
באותו הנושא: