5 תשובות
^זה לא יעזור לצלקות..
אנונימית
לא כדאי לך לפוצץ
ומה שיצא זה מוגלה
ומה שיצא זה מוגלה
גם אני בול זה מלחץ ומהמצב בכללי אל תדעי בזה ותשטפי את הפנים כם סבון ותשימי קרם נקודתי לייבוש
ללמוד לא לפוצץ ולתת להם להחלים
חבל להרוס את כל הפרצוף
חבל להרוס את כל הפרצוף
אנונימית
תפסיקי לפוצץ חצקונים זה לא טוב לעור
תשתמשי בסבון פנים עם חומצה סליצילית
תשתמשי בסבון פנים עם חומצה סליצילית
באותו הנושא: