9 תשובות
אכן
כן, זה אפילו כואב יותר לדעתי
כן בטח הגיוני מצטערת לשמוע
כן קרה לטובים מאיתנו
ברור. לדעתי שברון לב מחברוּת זה הרבה יותר כואב משברון לב מזוגיות.
שואל השאלה:
וזה הגיוני שאם שואלים אותי אם נשבר לי הלב אני עונה שכן? בגלל המיקרה הזה
אנונימית