11 תשובות
תלוי כמה חתיך מי שמתחיל איתי אני אביא לו את האינסטגרם
תלוי איך ומי
זה די מוזר לא יודעת איך הייתי מגיבה לזה וגם זה תלוי בגישה
הייתי בהלם ומתנהגת בנחמדות
אני חושבת שמי שמתחיל ברחוב יש לו אומץ וזה יותר עדיף אם כבר על אינסטגרם
ברור, אני לא אתעלם מבן אדם שפונה אליי
תלוי איך.
אם זה בצורה נורמלית ויפה אז אני אגיב בנימוס במידה ואתעניין או לא. אם מישהו יבוא לי בפוזה של איזה אחד שחושב את עצמו ויזרוק לי משפטים של מסכן אני פשוט אתעלם מהקיום של הבן אדם, וזה קרה לי כבר.
וואי שמתחילים איתי ברחוב יש לי סופר הערכה בשבילם ותכלס אני מעדיפה ככה כי באינסטגרם אני לא עונה לכאלה רק ברחוב גם בנינו זה יותר מרגש
אנונימית
זורמות אלא אם זה באמת בגדר של מטריד או לא מתאים אבל לא פוסלת
שואל השאלה:
המאסטר אמר את דברו ^
אנונימי
they hated me because i was honest
על מה ולמה המינוסים
שונאת שפונים אליי ברחוב בכללי
אנונימית