5 תשובות
לא לעשות אותה.
זה לא יועיל לך
איזה מגמה? יש לך מגמה אחרת שאת רוצה לעבור אליה?
בטח אלקטרוניקה ומחשבים או מדעי מחשב/הנדסת תוכנה, לכ.י על זה
שואל השאלה:
רפואה
אוי, תקשיב. יש כל כך הרבה סיבות ללמה ללמוד רפואה ולמה לא. ואחת הסיבות הידועות הן בגלל ש"מקבלים הרבה כסף" זהו שלא, אני חוקרת רפואה כבר 6 שניפ כמעט וזה לאן שאני שואפת יש לי קשרים וכו' הבנתי שרופאה היא לא לכל אדם!! וחשוב שלא תעשה את זה בגלל שזה נבחר כל אחד מצליח בדרך שלו והכי חשוב שתעשה מה *שאתה* אוהב כי זה עבודה שאתה תעבוד כל חייך. ואתה לא חיי בשביל לעבוד, אתה חיי בשביל לחיות כמו אדם אם תרצה פרטים נוספים אפשר לפנות אלימ בפרטי אשמח לפרט ולעזור לכל אחד אבל לא הייתי ממליצה אם זה לא מה שאתה רוצה לעשות כי אתה תתחרט על זה.
באותו הנושא: