12 תשובות
לא, זה בסדר.
זה הרבה
אבל אין כמו נעליים ואין מה לעשות
לא תקני עוד לאמא שלי יש 40 והיא אומרת שזה קצת
שואל השאלה:
tired^^ שום דבר לא מוגזם מידי, אם אוהבים את זה.
אנונימית
את מרבה רגליים? אם כן אז זה בסדר
שואל השאלה:
דבר ראשון, אני תורמת לצדקה הרבה כסף. דבר שני שום דבר לא מתבזבז , זה ליטרלי משהו שאני אוהבת
אנונימית
אם את אוהבת את זה אז למה לא
כן הרבה מאוד
כן זה מלא
איך למה מה
יש לי רק שניים אולי שלוש עם מחשיבים כפכפים
אז כן זה הרבה