4 תשובות
מדובר לפי דעתי בחצי שנה פלוס
זה מלחיץ אבל חושב שזה משהו רציני
אנונימי
כן אין סיבה שהיא תתמשך ליותר זמן כי עד אז נחסל כבר את כולם
לפחות חודשים נ.ב (כבוד למורחקים)
לדעתי חודש גג