4 תשובות
הם מאז תחילת המלחמה אין אזעקות אחרי 22 כזה אז מאמינה שלא יהיה כלום
אי אפשר לדעת ב100% אבל להרגשתי לא יהיה עד הבןקר שביידן יבוא
לא חושבת שיהיה עכשיו
לא ידוע, כנראה שגבוה
אי אפשר לדעת
אבל יש לי תחושה שלא קטנה משום צה