4 תשובות
הם מאז תחילת המלחמה אין אזעקות אחרי 22 כזה אז מאמינה שלא יהיה כלום
אי אפשר לדעת ב100% אבל להרגשתי לא יהיה עד הבןקר שביידן יבוא
אי אפשר לדעת ב100% אבל להרגשתי לא יהיה עד הבןקר שביידן יבוא
לא חושבת שיהיה עכשיו
לא ידוע, כנראה שגבוה
אי אפשר לדעת
אבל יש לי תחושה שלא קטנה משום צה
אבל יש לי תחושה שלא קטנה משום צה
באותו הנושא: