8 תשובות
כןן בתאבון תשארי לי קצת
שואל השאלה:
אבל הז לא מאוחר מידי בשביל דוריטוס?
אבל הז לא מאוחר מידי בשביל דוריטוס?
אנונימית
כןן
נראלך שהדוריטוס יודע מה השעה ?
הכל טוב תאכליי
הכל טוב תאכליי
הצרבת
כן תאכלי
כן
כן למה לא
באותו הנושא: