7 תשובות
יאפ הגיוני
כן
מסכימה
לא אוהבת איך שמלמדים אנגלית בארץ
אני אף פעם לא מבינה את זה
אני ליטרלי לא יודעת לכתוב באנגלית בלי גוגל תרגום
לא אוהבת איך שמלמדים אנגלית בארץ
אני אף פעם לא מבינה את זה
אני ליטרלי לא יודעת לכתוב באנגלית בלי גוגל תרגום
כן
כי מלמדים אותנו רק דקדוק וזה מעצבן
המורים לא באמת מלמדים לדבר, יש לנו מורים עם מבטא רוסי שמלמדים אנגלית ב5 יחל
כי מלמדים אותנו רק דקדוק וזה מעצבן
המורים לא באמת מלמדים לדבר, יש לנו מורים עם מבטא רוסי שמלמדים אנגלית ב5 יחל
כן הגיוני
כן.. לצערינו
באותו הנושא: