14 תשובות
לא חובה
לא חובה
לא נראה לי של עוגיות מושלגות אמורים להוסיף שוקולד צ'יפס (אלא אם כן בוא מומס וגם זה עדיין מוזר)
לא חובה
לדעתי זה טעים גם בלי
שואל השאלה:
תודה לכולם אני אלך להכין ולהשמין❤
תודה לכולם אני אלך להכין ולהשמין❤
אנונימית
אפשר לוותר
^נדיר
פעם הבאה תפזרי את האבקת סוכר רק שזה מתקרר שלא יימס
פעם הבאה תפזרי את האבקת סוכר רק שזה מתקרר שלא יימס
שואל השאלה:
סבבוש
סבבוש
אנונימית
לא חובה זאת תוספת
וואו יצא לך נדיר
לא זה פשוט יותר טעים
שואל השאלה:
אשמח לדעות
אשמח לדעות
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
חברים יצא בצצתי מצרפת קישור לתמונה
חברים יצא בצצתי מצרפת קישור לתמונה
אנונימית
באותו הנושא: