9 תשובות
לא הייתי תומך כי אני לא הייתי קשור
לאיודעת תלוי למה הייתי נחשפת
לא יכול באמת להגיד
מבין את האלה מחול שפשוט לא מבינים ורואים כמה פייק ניוז וישר תומכים בהם פשוט זה בורות וחוסר ידע או תמיכה עיוורת
בנוסף גם בחול יש את כל הקטע עם ההסברה שלוקה בחסר כמו מה שקרה עם בית החולים בעזה שעד עכשיו בכותרות בחול זה לא חד משמעי שישראל לא קשורה לזה
ישראל, יש לי מוח
כנראה שפלסטין
אנשים בחו"ל שטופי מוח והתקשורת של הפלסטינים חזקה
אני באמת מבינה אנשים שפרו פלסטינים, סתם חבל שהם שטופי מוח.
אני לא אחד שמושפע מרשתות חברתיות אלא אחד כזה שחוקר לפני שלוקח צדדים כדי להיות הגיוני. לכן הייתי תומך בישראל.
כנראה שפלסטין כי היו שוטפים לי תמוח כמו שעשו לרוב העולם
תלוי למה הייתי נחשפת הכל מלא פייק
אנונימית
בישראל אבל לא מראה את זה עד כדי כך כי אנשים יכולים להרוג על זה ולהציק לך עם זה כמו שאמרתי בהרבה מקומות גם קנדה ארצות הברית רוסיה גרמניה אנגליה כולן נכבשו וכבושות אבל לאף אחד לא באמת אכפת מהשטח הזה ומוחה כמו כל המיליונים המטומטמים שתומכים בארגון טרור