8 תשובות
תעשי קוקס
יש כובע כזה
קוקו או קוקס
אני אישית ישנה עם צמה רטובה.
אחרי החפיפה אני מסתרקת, שמה קרם ואוספת לצמה - בבוקר נורא קל לסדר את השיער (בדרך כלל, בכל זאת תלתלים) והוא לא מתנפח יותר מדי.
אחרי החפיפה אני מסתרקת, שמה קרם ואוספת לצמה - בבוקר נורא קל לסדר את השיער (בדרך כלל, בכל זאת תלתלים) והוא לא מתנפח יותר מדי.
תעשי צמה
גולגול אננס
לעשות צמה
יש דבר כזב משיין ששמים על הראש מבד משי כזה ואז השיער מסודר
באותו הנושא: