5 תשובות
מי אמר לך? אני לא באמת מבין בזה פשוט כאילו לא לקח לי מכס אחרכך.. אם מי שאמר לך בטוח אז אולי אצלי הייתה בעיה או שזה היה חד פעמי אבל לא לקח לי..
אנונימי
שואל השאלה:
בטיקטוק כל הזמן אומרים
אנונימית
נראלי משלוח זה לוקח אבל לא מכס
שואל השאלה:
מה אמרו לי שמעל 270 לוקחים כסף על מכס לא?
אני תכננתי לפצל להזמנה לשתיים כאילו כי אני רוצה להזמין מ 450
אנונימית
לי לא לקח.. הזמנתי 430 אז תאמת שאין לי מושג לגביי הסכום שלך
אנונימי