8 תשובות
לא זה משהו שנולדים איתו
בגיל שנה את עדיין מתפתחת
לא זה משהו שנולדים איתו...
רואים את זה מאוחר יותר כי אוטיזם מתבטא לרוב בקושי חברתי מסויים וכשאת בת שנה שנתיים זה דברים שיותר קשה לשים עליהם אצבע... לעומת זאת כשאת בת שלוש נניח אפשר לראות שההתנהלות שלך בחברה אולי שונה. הרבה פעמים מאבחנים גם בגיל מאוחר הרבה יותר זה תלוי ברמת התפקוד (אוטיזם בתפקוד גבוהה יותר קשה לאיבחון)
רואים את זה מאוחר יותר כי אוטיזם מתבטא לרוב בקושי חברתי מסויים וכשאת בת שנה שנתיים זה דברים שיותר קשה לשים עליהם אצבע... לעומת זאת כשאת בת שלוש נניח אפשר לראות שההתנהלות שלך בחברה אולי שונה. הרבה פעמים מאבחנים גם בגיל מאוחר הרבה יותר זה תלוי ברמת התפקוד (אוטיזם בתפקוד גבוהה יותר קשה לאיבחון)
מי זאמר לך את זה אוטיסט בעצמו
אולי באחוזון קטן אבל עדיין יש שם
אולי באחוזון קטן אבל עדיין יש שם
קיצר אין בחיסונים לא אוטיזם, ולא צ'יפים שיודעים את המיקום שלך
שואל השאלה:
אבל אם נולדים עם זה איך אין סימנים לפני שעושים חיסון?
כשמשהו מולד, אמורים לראות את זה לא אחרי שנתיים
^^^
אולי ההתנהלות בחברה שונה, אבל מה בקשר להתנהלות בבית כמו ההורים?
נגיד אם תקראו פה אז תראו שהיא אומרת שהילד היה חברותי ופתאום בגיל שנתיים הוא נהיה "סנוב" במילים שלה ואובססיבי לחיפושיות
אבל אם נולדים עם זה איך אין סימנים לפני שעושים חיסון?
כשמשהו מולד, אמורים לראות את זה לא אחרי שנתיים
^^^
אולי ההתנהלות בחברה שונה, אבל מה בקשר להתנהלות בבית כמו ההורים?
נגיד אם תקראו פה אז תראו שהיא אומרת שהילד היה חברותי ופתאום בגיל שנתיים הוא נהיה "סנוב" במילים שלה ואובססיבי לחיפושיות
אנונימית
לא:)
אוטיזם זה תחום שנחקר המון בין היתר בגלל שאנשים חשבו שזה נגרם בגלל חיסונים או חינוך לא טוב וכו, והוכח ביולוגית שאוטיזם נוצר ממש במפגש הראשוני של הזרע עם הביצית.
אי אפשר לשים לב לזה בגיל קטן כי אוטיזם זאת לקות חברתית שמתבטאת בשיח וקשר עם אנשים. כמו שלא תשימי לב אם לילד יש קושי בדיבור לפני שילמד לדבר.. ;)
ממליצה בחום לקרוא את הספר "אוטיזם" של פרופסור אתי דרומי, זה ממש ויקיפדיה לאוטיזם שעונה באופן מפורט ומעניין על השאלות האלה❤
אוטיזם זה תחום שנחקר המון בין היתר בגלל שאנשים חשבו שזה נגרם בגלל חיסונים או חינוך לא טוב וכו, והוכח ביולוגית שאוטיזם נוצר ממש במפגש הראשוני של הזרע עם הביצית.
אי אפשר לשים לב לזה בגיל קטן כי אוטיזם זאת לקות חברתית שמתבטאת בשיח וקשר עם אנשים. כמו שלא תשימי לב אם לילד יש קושי בדיבור לפני שילמד לדבר.. ;)
ממליצה בחום לקרוא את הספר "אוטיזם" של פרופסור אתי דרומי, זה ממש ויקיפדיה לאוטיזם שעונה באופן מפורט ומעניין על השאלות האלה❤
לא, המחקר היחיד שטוען ככה הוכח כשקרי