3 תשובות
כאבי גדילה
התקף לב
בצד ימין זה סימן טוב, יכול להיות שזה שריר, קשה לי להאמין שזה כאבי גדילה אבל הכל יכול להיות.
אם לא עובר תוך כמה ימים תפני לרופא, ואם זה מתגבר לצד שמאל דחוף לרופא.
אם לא עובר תוך כמה ימים תפני לרופא, ואם זה מתגבר לצד שמאל דחוף לרופא.
באותו הנושא: