התחברות הרשמה

יפה לרשום בפייסבוק: (אל תתאהבו-זה ממכר!)?

18 במאי 2013, 20:59
משפטיםפרופילמשפטהומורסטטוסיםFacebook    
4 תשובות
חמוד:)
T
TALI100
שואל השאלה:
מה הכוונה הונאה?! מהה
אנונימית
כן, אני אהבתי...:)
y
you smile l smile :)
חח כן חמוד רק שזה לא הונאה חח
א
אנונימי¡
באותו הנושא:
תיוג אנשים שאינם חברים שלי בפייסבוק - אני רוצה לרשום סטטוס בפייסבוק ולצרף כמה אנשים על מנת, להגיד להם תודה הבעיה שחלק מאותם אנשים הם לא חברים שלי בפייסבוק איך אני מתגיית, אותם?
מה זה חברים למעט מכרים בפייסבוק?
יש לי היום יומולדת וכולם רשמו לי מזל טוב בפייסבוק אני רוצה להגיד להם תודה למישהוא יש משהו להמלי לי לרשום? תודה מראש..
איזה סוג אנשים אתם אוהבים שאתם לגמרי תתאהבו בהם?