התחברות הרשמה

רק אני עושה פלוסים לעצמי?

22 באוקטובר 2023, 09:26
פלוסיםתשובותשאלות בסטיפסמינוסיםנעיצת שאלות    
7 תשובות
אני עושה פלוס אם עושים לי הרבה מינוסים או מינוס כדי לאזן ל0
ס
סושי סיני חמוד
אני מתה נראה לי שכן
פ
פיטר מת #2
כן
A
Attachment
לא רק את
אני נחנקת על מה המינוסים יש פה מלא שעושים את זה
ס
סְנוֹבִּית
כן
ד
דיסוננס
גם אני
א
אנונימי ֫
לא
מ
מיצי מיאו 666
באותו הנושא:
חה חה אתם גם עושים פלוסים לעצמכם?
רק אני עושה לעצמי פלוסים כשעוד מישהו עושה לי פלוסים כדי שלא יחשבו שאני עושה פלוסים לעצמי?
אתם עושים פלוסים לעצמכם?
גם אתם עושים פלוסים לעצמכם?
אתם עושים פלוסים לעצמכם?
אתם עושים פלוסים לעצמכם? ונועצים לעצמכם את השאלות?
רואים אם אתה עושה פלוסים לעצמך?
אתם עושים פלוסים לעצמכם?
אתם נועצים עושים פלוסים לעצמכם?
אתם נועצים לעצמכם שאלות ועושים פלוסים לעצמכם?
אם אני עושה פלוס לעצמי (אני מהפלאפון) יראו את זה?