7 תשובות
אני עושה פלוס אם עושים לי הרבה מינוסים או מינוס כדי לאזן ל0
אני מתה נראה לי שכן
כן
לא רק את
אני נחנקת על מה המינוסים יש פה מלא שעושים את זה
אני נחנקת על מה המינוסים יש פה מלא שעושים את זה
כן
גם אני
באותו הנושא: