12 תשובות
ממליצה קודם להיפגש וכמו שהיא אמרו דברו בווצפ
אנונימית
זוגיות מפה כן יכולה לעבוד תלוי עם מי ואיך
תעברו קודם לוואצפ או משהו ואחכ תפגשו ואז תחליטי
שואל השאלה:
לא נפגשנו
אנונימית
שואל השאלה:
^אז איך בדיוק אני אמורה להגיד לו את מה שאמרת?
אני לא יודעת איך להתקדם איתו
אנונימית
אם נפגשתם ואת יודעת שהוא לא פדופיל לדעתי את יכולה לנסות.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כאילו כן שומר אבל לא כמוני
נגיד אני יותר מחמירה מאשר הוא בכל מיני דברים
אז מה בעצם אתם אומרים שזה? סתם הוא אומר את זה?
מרגיש לי שיש כימיה אבל
אנונימית
תעברו לדבר בטלפון קודם כל מחודש את לא באמת יכולה להכיר בן אדם
אל תלכי על מישהו שהוא ברמה פחות ממך.
אנונימי
א. אין מצב שהוא באמת "אוהב אותך ורוצה שתהיי אישתו" אם עוד לא נפגשתם.

ב. אם את דתיה והוא מסורתי - אז כבר מעיד על זה שהקשר שלכם לא יעבוד כי את שומרת נגיעה, שומרת שבת, שומרת נידה וכו', והוא כנראה לא שומר חצי או רוב הדברים שאת כן שומרת וזה יזיק לך רוחנית וגם גשמית.

ג. אם את לא מרגישה בשלה לחתונה אז עדיף שלא תתעסקי כרגע בכלל בנושא הזוגיות ותחכי לזמן שבו תהיי מוכנה לזה. הרי זוהי מטרת הזוגיות - להתחתן.

בקשר לשאלתך האחרונה - הייתי ממליץ להגיד לו שאת הבנת שאת לא מעוניינת לדבר עם גברים אם זה לא בן זוגך, ואת כרגע לא מחפשת זוגיות ו/או מחפשת בחור דתי כמוך ומעלה, כך שהקשר שלכם לא מתאים, ותאחלי לו בהצלחה בהמשך. ואם הוא ימשיך לשלוח לך הודעות אז אל תעני לו וגם אל תכנסי אליהם - או שאפילו תחסמי אם אין ברירה.
זו לפחות דעתי, אם את רוצה את יכולה גם ללכת ולשאול רב / רבנית כיצד להתנהל במצב הזה
שואל השאלה:
^ עזרת לי ממש
אבל איך אופ זה ממש מתסכל איך אני אמורה לעשות את זה בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
^צריכה לדעת איך לגשת לזה ואז אני יעשה את זה
אנונימית