71 תשובות
זה דיי סותר את עצמו כי אם את מאמינה בהלכה את לא אמורה לעשות קעקועים..
אישה לא קמה בתחית המתים זה תלוי בבעלה אם היה לו טל של תורה או משהו כזה.
שואל השאלה:
כן אבל חלום שלי לעשות קעקועים אבל כיאלו אני מפחדת בגלל התחיית מתים וזה כיאלו חטא בתורה לעשות קעקועים
כן אבל חלום שלי לעשות קעקועים אבל כיאלו אני מפחדת בגלל התחיית מתים וזה כיאלו חטא בתורה לעשות קעקועים
אנונימית
את צריכה גם:
-להקפיד על צניעות, כי השם שונא זימה.
- לתמוך בתורה ובתלמידי חכמים
-להשתדל לעשות מצוות ומעשים טובים
-להקפיד על צניעות, כי השם שונא זימה.
- לתמוך בתורה ובתלמידי חכמים
-להשתדל לעשות מצוות ומעשים טובים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אישה לא קמה בתחיית מתים?
מה זאת אומרת אישה לא קמה בתחיית מתים?
אנונימית
למה שתרצי להשחית את הגוף שהשם נתן לך?
קעקוע זו "הנאה" זמנית ורגעית, ואחרי זמן מה כבר מתעלמים ולא מייחסים אליו חשיבות, אז זה סתם בזבוז.
קעקוע זו "הנאה" זמנית ורגעית, ואחרי זמן מה כבר מתעלמים ולא מייחסים אליו חשיבות, אז זה סתם בזבוז.
אנונימית
את צבועה
לא כל אחד יקום בתחיית המתים.. כופרים בוודאי שלא.
אז בשביל שתזכי ויהיה לך זכות לקום:
-צניעות. הטל זיעה שתסבלי גם בחום, זה יהיה טל התחייה שלך בתחיית המתים, לכן חשוב להקפיד על צניעות.
-לתמוך בתורה ובתלמידי חכמים.
אז בשביל שתזכי ויהיה לך זכות לקום:
-צניעות. הטל זיעה שתסבלי גם בחום, זה יהיה טל התחייה שלך בתחיית המתים, לכן חשוב להקפיד על צניעות.
-לתמוך בתורה ובתלמידי חכמים.
אנונימית
שואל השאלה:
מי כן יקום בתחיית מתים
מי כן יקום בתחיית מתים
אנונימית
מי שלמד תורה
גברים:
צריכים לתמוך בתלמידי חכמים
יכולים לעזור לתלמידי חכמים לפרסם ספרים שלהם
יכולים לתת את ביתם לתלמיד חכם שיתחתנו
יכולים לתת כסף ולתמוך כלכלית בתלמידי חכמים
נשים:
צניעות
לשלוח את ילדיהן למוסדות תורה
לחכות לבעלה שיחזור מבית המדרש
צריכים לתמוך בתלמידי חכמים
יכולים לעזור לתלמידי חכמים לפרסם ספרים שלהם
יכולים לתת את ביתם לתלמיד חכם שיתחתנו
יכולים לתת כסף ולתמוך כלכלית בתלמידי חכמים
נשים:
צניעות
לשלוח את ילדיהן למוסדות תורה
לחכות לבעלה שיחזור מבית המדרש
אנונימית
בטח נשים יקומו בתחיית המתים.
יש להם המצוות שלהם.
ודי קשה להם, הם מקריבים הרבה יותר מהגברים.
צניעות זה קל?
חינוך ילדים
וגם 'הבעל'
בטח כמה יותר שמחזיקים את הבעל זה זכות להם. אבל יש כאלה שלא בדווקא מצליחים בלימודים, מחזקים אותם בכלל ובפרט בתורה ומצוות.
משא ומתן באמונה, וצדקה זה גם על חשבון שלה.
אתה בטח מסכים איתי
יש להם המצוות שלהם.
ודי קשה להם, הם מקריבים הרבה יותר מהגברים.
צניעות זה קל?
חינוך ילדים
וגם 'הבעל'
בטח כמה יותר שמחזיקים את הבעל זה זכות להם. אבל יש כאלה שלא בדווקא מצליחים בלימודים, מחזקים אותם בכלל ובפרט בתורה ומצוות.
משא ומתן באמונה, וצדקה זה גם על חשבון שלה.
אתה בטח מסכים איתי
שואל השאלה:
אם אני לא צנועה ועושה קעקועים אבל שומרת מצוות אני יכולה לקום בתחיית מתים?
אם אני לא צנועה ועושה קעקועים אבל שומרת מצוות אני יכולה לקום בתחיית מתים?
אנונימית
אסור לך לעשות קעקועים כי הגוף לא שייך לך. הוא של בורא עולם והוא אמר לא לעשות.
כל נשמה ישראלית יקום לתחייה.
רק השאלה כמה זה יקח לתקן הנשמה .
פשוט תלמד את הפסוק בתורה, ואת ההלכה 'בפנים'. כשיהיה לך די ברורה מה כתוב, השכל יגיד לך כבר אם את רוצה או לא.
יש אנשים שמשנים הרבה דברים אצלהם בחיים ברגע שמבינים העניין.
בשמחה
רק השאלה כמה זה יקח לתקן הנשמה .
פשוט תלמד את הפסוק בתורה, ואת ההלכה 'בפנים'. כשיהיה לך די ברורה מה כתוב, השכל יגיד לך כבר אם את רוצה או לא.
יש אנשים שמשנים הרבה דברים אצלהם בחיים ברגע שמבינים העניין.
בשמחה
לא אסור לעשות קעקוע כי אסור להיקבר עם קעקוע על הגוף..
אנונימי
חלק משמירת מצוות זה לא לעשות קעקוע
https://www.ynet.co.il/article/4103212.
תקראו המקורות. ותעיינו בהם.
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%d7%90%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a8_%d7%9b%d7%aa%d7%95%d7%91%d7%aa_%d7%a7%d7%a2%d7%a7%d7%a2
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%d7%90%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a8_%d7%9b%d7%aa%d7%95%d7%91%d7%aa_%d7%a7%d7%a2%d7%a7%d7%a2
אם את שומרת מצוות ועושה קעקוע את לא ממש שומרת מצוות... זה חלק מהעניין של השמירת מצוות
את יכולה פשוט לעשות קעקועים זמניים ככה גם אם את מתחרטת את יכולה לשנות
לא יודע מה יקרה או לא בתחיית המתים איתך אבל תהי בטוחה שזה חטא חמור וזה אסור לגמרי, ואת עוד יודעת שזה אסור.. זה יהיה פשוט לשים פס על השם יתברך
תבררי על קעקועי חינה אולי
תבררי על קעקועי חינה אולי
לא תיהיה שום תחיית מתים, כל השנים הרבנים אומרים את זה וזה לא קורה, אמרו גם שמנטוס זה תרופה, אמרו הרבה דברים, תעשי מה שאת חושבת..
הרבנים שאומרים דברים כאלה זה רק בניסיון להחזיר את כולם בתשובה ואז אלוהים לא יעניש אותם, וגם ידוע שלפי התורה אלוהים אוהב את כל בניו גם ה"כופרים" והוא אל רחום ושנון, אז כל אלה שאומרים שמי שלא מאמין מת תימנעו מלהפיץ שקרים זה סתם מלחיץ ומעצבן,
והכל תלוי באמונה כמובן, אם לא מאמינים אין סיבה ליחס לזה משמעות כי גם אם זה נכון 'שום דבר לא יעזור ל"כופרים" '
מתערבת על שקל שכל אנגליה, צרפת, אוסטרליה ושאר העולם יחיו גם אחרי "תחיית המתים".
לגבי שאלתך, הכל תלוי כמה את שומרת מצוות.
מסורתית?
דתית?
חרדית?
זו בחירה שלך, אבל כמו שאמרו בשאר התשובות זה כנגד המצוות.
הרבנים שאומרים דברים כאלה זה רק בניסיון להחזיר את כולם בתשובה ואז אלוהים לא יעניש אותם, וגם ידוע שלפי התורה אלוהים אוהב את כל בניו גם ה"כופרים" והוא אל רחום ושנון, אז כל אלה שאומרים שמי שלא מאמין מת תימנעו מלהפיץ שקרים זה סתם מלחיץ ומעצבן,
והכל תלוי באמונה כמובן, אם לא מאמינים אין סיבה ליחס לזה משמעות כי גם אם זה נכון 'שום דבר לא יעזור ל"כופרים" '
מתערבת על שקל שכל אנגליה, צרפת, אוסטרליה ושאר העולם יחיו גם אחרי "תחיית המתים".
לגבי שאלתך, הכל תלוי כמה את שומרת מצוות.
מסורתית?
דתית?
חרדית?
זו בחירה שלך, אבל כמו שאמרו בשאר התשובות זה כנגד המצוות.
אנונימית
'אנונימית' סליחה את בכלל לא מדברת לעניין.
שואלת השאלה כן מאמינה ושומרת מצוות, האיך שהיא מעידה בעצמה.
את מדברת כאילו למי שבכלל לא מאמין (ובזה את צודקת שאת לא תזכו לתחייה , שהרי מי שאינו מאמין בתחיית המתים לא תקום לתחייה).
לעניין השאלה, השואלת כן מאמינה. ואל תבלבל במוח.
שואלת השאלה כן מאמינה ושומרת מצוות, האיך שהיא מעידה בעצמה.
את מדברת כאילו למי שבכלל לא מאמין (ובזה את צודקת שאת לא תזכו לתחייה , שהרי מי שאינו מאמין בתחיית המתים לא תקום לתחייה).
לעניין השאלה, השואלת כן מאמינה. ואל תבלבל במוח.
מה שאת אומרת דיי סותר את עצמו
^^^חחח תןב
אני אחייה ואחייה לי בטוב❤
אני אחייה ואחייה לי בטוב❤
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא אני חייבת להגיד אני לא שומרת מצוות אני רוצה לשמור מצוות כי זה מלחיץ אותי אבל עד עכשיו כיאלו לא עשיתי משהו שכופרים עושים פשוט לא שמרתי רק שמרתי כמה פעמים שבת וכיפור אני גדלתי בבית נוצרי בתכלס
דווקא אני חייבת להגיד אני לא שומרת מצוות אני רוצה לשמור מצוות כי זה מלחיץ אותי אבל עד עכשיו כיאלו לא עשיתי משהו שכופרים עושים פשוט לא שמרתי רק שמרתי כמה פעמים שבת וכיפור אני גדלתי בבית נוצרי בתכלס
אנונימית
אם גידלת עם חינוך אחרת למה מלחיץ אותך?
פשוט שיש לך נשמה, ואת יודעת בעצמך שבאמת את כן רוצה.
פשוט שיש לך נשמה, ואת יודעת בעצמך שבאמת את כן רוצה.
^^אחותי תקשיבי,
1. לא מעט דתיים שאני מכירה בעצמם אמרו לי שתחיית המתים זה שטויות ואין מה להילחץ...
2. אם את רוצה להתחזק בלי קשר זו יכולה להיות הזדמנות מדהימה..
3. קעקוע זה תלוי בך אבל זה לא מקובל מבחינת מצוות..
4. תמנעי מלהקשיב למי שמעליי, כל מה שהוא אמר עד עכשיו זו כפייה דתית לשמה.
1. לא מעט דתיים שאני מכירה בעצמם אמרו לי שתחיית המתים זה שטויות ואין מה להילחץ...
2. אם את רוצה להתחזק בלי קשר זו יכולה להיות הזדמנות מדהימה..
3. קעקוע זה תלוי בך אבל זה לא מקובל מבחינת מצוות..
4. תמנעי מלהקשיב למי שמעליי, כל מה שהוא אמר עד עכשיו זו כפייה דתית לשמה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן רוצה לשמור מצוות ואני גם אעשה את זה אבל לא ברמה של דתייה כי גם זה קשב פתאום להפוך לדתייה וכיאלו היו לי תוכניות של לעשות קעקועים וכל מיני אז לא יודעת אני פשןט רוצה לעשות קעקועים בלי שאלוהים יכעס עליי על זה
אני כן רוצה לשמור מצוות ואני גם אעשה את זה אבל לא ברמה של דתייה כי גם זה קשב פתאום להפוך לדתייה וכיאלו היו לי תוכניות של לעשות קעקועים וכל מיני אז לא יודעת אני פשןט רוצה לעשות קעקועים בלי שאלוהים יכעס עליי על זה
אנונימית
^אז תעשי מה שאת יכולה גם אם זה בקטנה. ה' רואה ומעריך הכל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עד כמה קעקועים זה חטא גדול כי גם פגיעה עצמית זה חטא ו להיתלבש לא צנוע ואני לא כלכך רוצה להפוך לדתייה לפחות לא בשנים הקרובות אבל אני כן רוצה לשמור מצוות ולכבד את אלוקים
אבל עד כמה קעקועים זה חטא גדול כי גם פגיעה עצמית זה חטא ו להיתלבש לא צנוע ואני לא כלכך רוצה להפוך לדתייה לפחות לא בשנים הקרובות אבל אני כן רוצה לשמור מצוות ולכבד את אלוקים
אנונימית
קעקועים זה בעייתי כי זה נשאר לך על הגוף וגם אם תרצי עוד 5 שנים להיות דתייה זה בעייתי..
אבל אלוקים הוא אל נחום וסלחן ואני מאמינה שאם תרצי להפוך לדתייה בעתיד הוא יסלח וימחל לך❤
אבל אלוקים הוא אל נחום וסלחן ואני מאמינה שאם תרצי להפוך לדתייה בעתיד הוא יסלח וימחל לך❤
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אעשה קעקועים אני לא אתחרט על זה אבל זה מלחיץ אותי לעשות קעקועים בגלל תחיית מתים ומשיח כי אלוקים הוא סולח אם שומרים אבל משיח ותחיית מתים זה פי אלף יותר מלחיץ
אם אני אעשה קעקועים אני לא אתחרט על זה אבל זה מלחיץ אותי לעשות קעקועים בגלל תחיית מתים ומשיח כי אלוקים הוא סולח אם שומרים אבל משיח ותחיית מתים זה פי אלף יותר מלחיץ
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה ממש החלום שלי לעשות קעקועים אם אני עושה קעקועים אבל שומרת ולא דתייה זה יהיה בסדר? כמו נגיד לשמור שבת מידי פעם כיפור לאכול כשר
כן אבל זה ממש החלום שלי לעשות קעקועים אם אני עושה קעקועים אבל שומרת ולא דתייה זה יהיה בסדר? כמו נגיד לשמור שבת מידי פעם כיפור לאכול כשר
אנונימית
^אוקי, בתור מתחזקת כבר כמה שנים אני יכולה לומר לך, לדעתי, זו שטות,
רוב האנשים ששומרים שאני מכירה לגמרי לא מאמינים בזה, ובעצמם אומרים שזו סתם המצאה שנועדה לעודד כפייה דתית, בעצמי טיפה חששתי מיזה למרות שאני כן מתחזקת, היו לא מעט דברים כאלה פעם כל הזמן רבנים אומרים דברים כאלה, לי יש את הרב שאני סומכת עליו והוא אמר שאין לחשוש ושכל בני ישראל באשר הם יהיו בטוב.
חשוב להתחזק אבל רוב האנשים שמעודדים כפייה דתית ישתמשו ב"תחיית המתים" כתירוץ ללמה לחזור בתשובה..
רוב האנשים ששומרים שאני מכירה לגמרי לא מאמינים בזה, ובעצמם אומרים שזו סתם המצאה שנועדה לעודד כפייה דתית, בעצמי טיפה חששתי מיזה למרות שאני כן מתחזקת, היו לא מעט דברים כאלה פעם כל הזמן רבנים אומרים דברים כאלה, לי יש את הרב שאני סומכת עליו והוא אמר שאין לחשוש ושכל בני ישראל באשר הם יהיו בטוב.
חשוב להתחזק אבל רוב האנשים שמעודדים כפייה דתית ישתמשו ב"תחיית המתים" כתירוץ ללמה לחזור בתשובה..
אנונימית
גברים:
צריכים לתמוך בתלמידי חכמים
יכולים לעזור לתלמידי חכמים לפרסם ספרים שלהם
יכולים לתת את ביתם לתלמיד חכם שיתחתנו
יכולים לתת כסף ולתמוך כלכלית בתלמידי חכמים
נשים:
צניעות
לשלוח את ילדיהן למוסדות תורה
לחכות לבעלה שיחזור מבית המדרש
לפי זה אישה חייבת גבר וילדים לפי התנך רק אומר
צריכים לתמוך בתלמידי חכמים
יכולים לעזור לתלמידי חכמים לפרסם ספרים שלהם
יכולים לתת את ביתם לתלמיד חכם שיתחתנו
יכולים לתת כסף ולתמוך כלכלית בתלמידי חכמים
נשים:
צניעות
לשלוח את ילדיהן למוסדות תורה
לחכות לבעלה שיחזור מבית המדרש
לפי זה אישה חייבת גבר וילדים לפי התנך רק אומר
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני משתדלת לשמור מצוות אז זה בסדר שאני אעשה קעקועים?
אם אני משתדלת לשמור מצוות אז זה בסדר שאני אעשה קעקועים?
אנונימית
^ לא.. כל מצווה וכל עבירה זה בפני עצמה
זה מעולה שאת משתדלת לשמור והשם יעריך את זה מאוד, אבל בלי קשר לזה אסור לעשות קעקועים, זה לא שהמצוות מכפות על זה
בהצלחה לך
זה מעולה שאת משתדלת לשמור והשם יעריך את זה מאוד, אבל בלי קשר לזה אסור לעשות קעקועים, זה לא שהמצוות מכפות על זה
בהצלחה לך
אל תחשבי על זה אהובה
אני מאוד מאמינה בהשם
מתה על קעקועים ופירסינג.. יותר חשוב לדעתי להיות בן אדם טוב, לשמור מצוות כמה שאפשר
אני מאוד מאמינה בהשם
מתה על קעקועים ופירסינג.. יותר חשוב לדעתי להיות בן אדם טוב, לשמור מצוות כמה שאפשר
אין לך שום התר לעשות קעקועים אם את שומרת מצוות
כל אחד עושה את ההשתדלות שלו, זה בסדר גמור לדעתי. בעיקרון זאת עבירה, אבל יש מלא אבל מלא מסורתיים עם קעקועים
מי המשועמם שעושה מינוס לכל תשובה
הדרך היחידה שהוא לא יכעס זה קעקוע חינה
אנונימי
תעשי קעקוע חינה, זה יורד אחרי זמן מה
אנונימית שעונה לך מטעה אותך
תחיית המתים היא חלק בלתי נפרד מ13 עיקרי אמונה,היא כנראה פשוט מעדיפה להתעלם מזה כדי להרגיש שאין דין ואין דיין
ולשאלתך אסור לעשות קעקועים,אלו דרכי עבודה זרה
תחיית המתים היא חלק בלתי נפרד מ13 עיקרי אמונה,היא כנראה פשוט מעדיפה להתעלם מזה כדי להרגיש שאין דין ואין דיין
ולשאלתך אסור לעשות קעקועים,אלו דרכי עבודה זרה
לא וגם קעקוע זה באמת מכוער וזה נגד רצון ה את יודעת שנוא לא רוצה את זה ואת עושה את זה
מי עושה מינוסים למי שעונה לה לפי הדת?
אסור לעשות קעקועים לפי הדת אין לזה היתר, וכן תחיית המתים זה אחד משלוש עשרה העיקרים- מי שלא יאמין לזה לא יקום גם
(לא יודע אם קעקוע זה מה שיגרום לך לא לקום או כן לקום אני לא מבין בזה אבל זה כן אמיתי)
אסור לעשות קעקוע נקודה, זה כבר החלטה שלך אם לעשות או לא לכל אחד יש נסיונות משלו, לא שופט- אבל לפי התורה זה אסור וזה עובדה
אסור לעשות קעקועים לפי הדת אין לזה היתר, וכן תחיית המתים זה אחד משלוש עשרה העיקרים- מי שלא יאמין לזה לא יקום גם
(לא יודע אם קעקוע זה מה שיגרום לך לא לקום או כן לקום אני לא מבין בזה אבל זה כן אמיתי)
אסור לעשות קעקוע נקודה, זה כבר החלטה שלך אם לעשות או לא לכל אחד יש נסיונות משלו, לא שופט- אבל לפי התורה זה אסור וזה עובדה
^אל תעני לה בשם אלוהים נגד התורה שלו.
^ אלהים בכבודו ובעצמו אמר שאסור לעשות קעקוע.. את חולקת עליו?
לב טהור זה מדהים וזה חשוב, אבל זה לא אומר שאפשר לעשות עבירות כי רוצים
לב טהור זה מדהים וזה חשוב, אבל זה לא אומר שאפשר לעשות עבירות כי רוצים
אנונימי
שואל השאלה:
חיים פעם אחת ואני רוצה לעשות מה שאני אוהבת בלי לפחד בגלל זה אני שואלת אם זה בסדר כי אני יודעת שאני אקיים מצוות
חיים פעם אחת ואני רוצה לעשות מה שאני אוהבת בלי לפחד בגלל זה אני שואלת אם זה בסדר כי אני יודעת שאני אקיים מצוות
אנונימית
^ בסדר לפי אלקים זה לא (אם את יהודיה)
זה הכל זה התשובה מפה תחליטי מה לעשות, זה איסור ברור בתורה
זה הכל זה התשובה מפה תחליטי מה לעשות, זה איסור ברור בתורה
אנונימי
^^^^^הלב שלך צריך להיות טהור כלפי כולם,כולל לאלוהים.
האידיאל הוא השלמות הזאת.
האידיאל הוא השלמות הזאת.
לא השם אמר בתורה "כתובת קעקע לא תתנו בבשרכם " אסור
השם השאיל ך גוף את צריכה להחזיר לו את הגוף אותו דבר
השם השאיל ך גוף את צריכה להחזיר לו את הגוף אותו דבר
את טיפה טועה.^
צריך לקיים את התורה, קיום התורה זה טהור וקדוש
וחוץ מזה קעקועים זה לא נראה דבר קדוש וטהור
צריך לקיים את התורה, קיום התורה זה טהור וקדוש
וחוץ מזה קעקועים זה לא נראה דבר קדוש וטהור
אנונימי
^דרך ארץ קדמה לתורה, זה נכון
קעקוע זה סתם דבר, לא מוסיף כלום
אנונימי
^אז מה, אם זה מה שהיא אוהבת אתה לא תשפוט אותה
אוקיי אם הלב שלה "טהור וקדוש"
אם נגיד היא תלך פרוץ לגמרי בציבור אבל בתוך"הלב הטהור וקדוש" שלה היא צדיקה תמימה
אם נגיד היא תלך פרוץ לגמרי בציבור אבל בתוך"הלב הטהור וקדוש" שלה היא צדיקה תמימה
אנונימי
שמעי
אני זרקתי דוגמא את ה"פרוץ" כמובן שיש עוד דוגמאות נוספות
נכון, צריך להשתדל זה קשה, אני יודע
אבל את אמרת לה שהיא תעשה קעקועים
אני זרקתי דוגמא את ה"פרוץ" כמובן שיש עוד דוגמאות נוספות
נכון, צריך להשתדל זה קשה, אני יודע
אבל את אמרת לה שהיא תעשה קעקועים
אנונימי
יש בזה משהו, צודקת
אבל לפי התורה זה אסור
אבל לפי התורה זה אסור
אנונימי
ממ, איך זה קשור?
לא הבנתי חח
לא הבנתי חח
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם אני אעשה קעקועים זה לא יהיה נורא כלכך?
אז אם אני אעשה קעקועים זה לא יהיה נורא כלכך?
אנונימית
יהיה נורא
בבקשה אל תעשי
בבקשה אל תעשי
אנונימי
^^מה שאת רוצה, תתעלמי מאנונימי, ברו לקח קשה
^^^את השאלה הזאת תשאלי רב
מומלץ רבנית
מומלץ רבנית
את ילדה בת 14 חחח אנימת
אנונימי
תןב רב ראשי בן 83 עם נסיון החיים עאלק
בספר ויקרא, פרק י"ט, פסוק כ"ח: וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם וּכְתֹבֶת קַעֲקַע לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם אני ה'.
ה' אוסר על קעקועים- זה אסור לגמרי
ה' אוסר על קעקועים- זה אסור לגמרי
אנונימי
צניעות זה חשוב, שואלת השאלה.
מי שהולכת בחוסר צניעות היא מחטיאה את הרבים וגדול עוונה מנשוא ולכן עונשה יהיה בהתאם. החטאת הרבים זה עוון חמור מאוד. ונאמר כבר "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו".
בשביל לקום בתחיית המתים, צריך לזכות בכך. אז דבר ראשון זה לא לכפור בתחיית המתים ובתורה. דבר שני, להקפיד על צניעות, דבר שלישי, להשתדל להתחזק בדת, דבר רביעי, להמנע מעבירות, דבר חמישי, לעשות מעשים טובים, דבר שישי לתמוך בתלמידי חכמים ולשלוח את הילדים למוסדות תורה כשיהיו לך בע"ה.
אין דבר כזה מתנות חינם ביהדות. אין. מתנות חינם = סטרא אחרא.
מי שהולכת בחוסר צניעות היא מחטיאה את הרבים וגדול עוונה מנשוא ולכן עונשה יהיה בהתאם. החטאת הרבים זה עוון חמור מאוד. ונאמר כבר "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו".
בשביל לקום בתחיית המתים, צריך לזכות בכך. אז דבר ראשון זה לא לכפור בתחיית המתים ובתורה. דבר שני, להקפיד על צניעות, דבר שלישי, להשתדל להתחזק בדת, דבר רביעי, להמנע מעבירות, דבר חמישי, לעשות מעשים טובים, דבר שישי לתמוך בתלמידי חכמים ולשלוח את הילדים למוסדות תורה כשיהיו לך בע"ה.
אין דבר כזה מתנות חינם ביהדות. אין. מתנות חינם = סטרא אחרא.
אנונימית
שיהיה ברור שאי אפשר לשחד את הקב"ה בקיום מצוות אחרות כדי שיתעלם מן העבירות, כמו שנאמר "הָאֵל הַגָּדֹל, הַגִּבֹּר וְהַנּוֹרָא, אֲשֶׁר לֹא יִשָּׂא פָנִים וְלֹא יִקַּח שֹׁחַד" (דברים י, יז), כלומר אפילו שוחד של מצוה, כמו שפירש שם הרמב"ן: "ופירשו בשחד, שאפילו חסיד גמור שיעבור עבירה - לא יקח ממנו מצוה ממצותיו בשחד לכפר לו, אבל יענישהו על חטאיו ויגמול לו ככל טובותיו" (רמב"ן על דברים י, יז).
אנשים כותבים פה דברי כפירה שנוגדים את עיקרי האמונה ומעוותים פהעניין של "דרל אערך קדמה לתורה" שזה בכלל לא קשור. להגיד שזה בסדר לעשות עבירות, כל עוד יש לך "לב טהור" (מי שיש לו לב טהור - יכנע לה' ולמצוותיו) - זאת בדיוק גישה נוצרית, לא יהודית. וכן, מי שלובש חשוף - הוא רוץ, זה בדיוק חקל מהגדרה של "פרוץ": חשוף.
אנשים כותבים פה דברי כפירה שנוגדים את עיקרי האמונה ומעוותים פהעניין של "דרל אערך קדמה לתורה" שזה בכלל לא קשור. להגיד שזה בסדר לעשות עבירות, כל עוד יש לך "לב טהור" (מי שיש לו לב טהור - יכנע לה' ולמצוותיו) - זאת בדיוק גישה נוצרית, לא יהודית. וכן, מי שלובש חשוף - הוא רוץ, זה בדיוק חקל מהגדרה של "פרוץ": חשוף.
אנונימי