3 תשובות
היי, חניבעל.
סדרה טובה, ציור טוב, הגבתי לך!
אני לא מכירה אבל יפה הסרטוט והציור אבל טיפה סגור
אנשים, אתם לא רואים חניבעל?
איפה אתם חיים._.