5 תשובות
יש לך תור לרופא
יש לך אירוע משפחתי
את לא צריכה לתת שום תירוץ. המורים יודעים שיש ילדים שיש להם עבודות ובעיקר שיש להם חיים חוץ מהזומים המפגרים האלה שהם עושים. תגידי לה שיש לך עבודה היום ואת לא יכולה להיות בזום.
שואל השאלה:
סתם משהי:) "השעות של הזום הן אותן השעות כמו בבית ספר וזה לימודים שהם חובה,כמו שלא תקבעי משמרת במקום בית ספר את לא תקבעי משמרת במקום זום. אז אני מבקשת ממך לקחת את זה יותר ברצינות כי זו השנה האחרונה שלך בבית ספר וחבל." התשובה של המורה שלי
סתם משהי:) "השעות של הזום הן אותן השעות כמו בבית ספר וזה לימודים שהם חובה,כמו שלא תקבעי משמרת במקום בית ספר את לא תקבעי משמרת במקום זום. אז אני מבקשת ממך לקחת את זה יותר ברצינות כי זו השנה האחרונה שלך בבית ספר וחבל." התשובה של המורה שלי
אנונימית
אוי אני באמת לא יודעת מה נסגר עם המורה שלך.
זה כל כך ברור לכל המורים לפחות בבית ספר שלי שרוב הילדים או עובדים או לא יכולים כי יש להם דברים לעשות או סתם כי אין להם כוח בעיקר במצב הזה שבואי ניהיה כנות אף אחד לא באמת מצליח ללמוד משהו בזום... אני חושבת שאת לא צריכה להיתייחס למה שהיא אומרת, כמובן שזאת רק הדעה שלי אבל את לא תפסידי שום דבר עם תיהיי בעבודה ותשלימי אחר כך את מה שהפסדת או תיהיי בשיעור הבא אבל לא בשיעור הזה.
לפי דעתי בעיקר בגלל שזאת השנה האחרונה שלך יש לך דברים יותר חשובים לעשות וזה כולל לעבוד. המורים צריכים לדעת את זה, שנערים/נערות בגיל הזה עובדים כדי להרוויח כסף בשביל עצמם וגם בשביל העתיד שלהם.
זה כל כך ברור לכל המורים לפחות בבית ספר שלי שרוב הילדים או עובדים או לא יכולים כי יש להם דברים לעשות או סתם כי אין להם כוח בעיקר במצב הזה שבואי ניהיה כנות אף אחד לא באמת מצליח ללמוד משהו בזום... אני חושבת שאת לא צריכה להיתייחס למה שהיא אומרת, כמובן שזאת רק הדעה שלי אבל את לא תפסידי שום דבר עם תיהיי בעבודה ותשלימי אחר כך את מה שהפסדת או תיהיי בשיעור הבא אבל לא בשיעור הזה.
לפי דעתי בעיקר בגלל שזאת השנה האחרונה שלך יש לך דברים יותר חשובים לעשות וזה כולל לעבוד. המורים צריכים לדעת את זה, שנערים/נערות בגיל הזה עובדים כדי להרוויח כסף בשביל עצמם וגם בשביל העתיד שלהם.
באותו הנושא: