4 תשובות
אתה מקבל על זה עוד כסף?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
מנצלים אותך ללא ספק לדעתי
בעיקרון אתה שליח אתה לא אמור לעשות את הדברים האלה, הם צריכים לשלם לך בנוסף לכל מה שאתה עושה
זה ממש עבודה פיזית ועל פיזיות מקבלים יותר בגלל בעיה כזאת או אחרת
אם אתה שליח תהיה שליח ותתעסק רק בזה
אתה רק בן 17, וכן זה ניצול כי אתה לא חייב לעשות את זה ובכללי אסור לך
בפעם הסאה שזה קורה פשוט תגיד שזאת לא העבודה שלך ולא משלמים לך על זה
ואתה לא יוצא חי בסרט אתה יוצא בן אדפ
זה ממש עבודה פיזית ועל פיזיות מקבלים יותר בגלל בעיה כזאת או אחרת
אם אתה שליח תהיה שליח ותתעסק רק בזה
אתה רק בן 17, וכן זה ניצול כי אתה לא חייב לעשות את זה ובכללי אסור לך
בפעם הסאה שזה קורה פשוט תגיד שזאת לא העבודה שלך ולא משלמים לך על זה
ואתה לא יוצא חי בסרט אתה יוצא בן אדפ
באותו הנושא: