3 תשובות
שואל השאלה:
כן התכוונתי אות מערכה
כן התכוונתי אות מערכה
אנונימי
גם אזרחים שתרמו
מקבלים תעודת הערכה, אבל לא עיטור. עיטור מקבלים רק אנשי כוחות הבטחון שהיו בפעולה מסוימת שהיא ראויה לשבח.
באותו הנושא: