9 תשובות
מגיע לכם יא זונות
כן ברור, גם להם פולשים לבתים, רוצחים אנשים במיטה ואונסים גופות
כמובן
שואל השאלה:
וואי אבל לא הבנתם למה התכוונתי, לפני 75 שנה השטח לא היה שלהם בכלל אז אמרתי אם אתם יכולים לעשות הסבר כי אני לא טובה בניסוח
אנונימית
תתעלמי הם סתם עושים את זה כי זה טרנד הם לא מבינים שיט
שאנחנו מספקים להם מים חשמל וכסף
וכל מתקפה שהייתה הם התחילו
ועד 67 הם היו של מצרים בכלל
השטח באותה התקופה היה של אנגליה ולפני זה של האימפריה העותמטנית קראו לו פלסטין כי השם בא מכותבים יוונים הערבים שטוענים שלקחנו להם את הארץ באו בכלל מארצות ערב ומסוריה וכשהם אומרים שהייתה פלסטין עד 1948 זה נכון אבל לא פלסטין שלהם פלסטין של אנגליה בחיים לא הייתה להם מדינה פה
והם אוהבים להגיד דברים על nakba שזה מלחמת העצמאות ושאנחנו התחלנו אותה אז גם זה לא נכןן הם ראו שהולכת להיות מדינה ישראלית והתחילו פיגועי טרור ולכן כשהחזרנו להם הם ברחו
כן גם להם עושים את זה. לא באותה ברוטליות אבל הם חיים בתת תנאים מזעזעים חלק גדןל בגלל החמאס וחלק גדןל אחר בגלל ישראל. מפציצים אןתם כל הזמן, כל אחד מגיע ממשפחת שכןל, הם חיים בהריסות מהפצצות ובעוני, יש רק לאחד מתוך עשרה אנשים גישה למים נקיים. בבקשה לא לשכוח שגם העזתיים הם קורבן של החמאס לא פחות.
פשוט מאוד השתח היה של הבריתים ולא שלהם ושהבריתים אזבו וחילקו את המדינה לשניים חצי שלהם וחצי שלנו הם לא רצוא והאדיפו אלימות וככה הם תקפו את ישראל והפסידו במלחמה אז עכשיו אנחנו רק ניזהרים מהם כי ראינו מה הם מסוגלים לעשות ושיתחילו לדבר במקום הדרך הנוראית הזאת ועד שלא אנחנו יותר חזקים ונשמור לנו את השתח
75 שנה הם סובלים בגלל המעשים שלהם.לדוגמא הייתה להם הזדמנות להקים מדינה ערבית לצד מדינה יהודית אך לאחר תוכנית החלוקה המדינות הערביות תקפו את ישראל במלחמת יום העצמאות, כתוצאה מכך ישראל ניצחה וגם הרחיבה את שטחה. ב2005 התנתקנו סופית מעזה, וישראל פינתה את כל אזרחיה(ישראלים)וכל מתקניה הצבאיים משטח רצועת עזה. ובנוסף ב2006 הם בחרו בחמאס שישלוט בעזה ותראי את התוצאה חמאס יורה מאוכלוסייה אזרחית ובונה מפקדות מתוך האוכלוסייה.דבר נוסף ישראל הציעה שלום לפלסטין מספר פעמים במהלך השנים והם דחו אותה. הפלסטינים משתמשים בפרופגנדה לא אובייקטיבית. אגב אני לא אומרת שישראל מתייחסת אליהם מושלם אך במבט מקיף הייתה להם הזדמנויות רבות להתפתח מכל הבחינות.