4 תשובות
זה לא לגיטימי
אם הם לא משלמים לך על האוטובוסים זה משהו אחר...
שואל השאלה:
את רצינית מה הקשר ?
לפי החוק הם אמורים לשלם לי על נסיעות ולספק לי הסעה
זה בכל מקום עבודה ,זה שהם משלמים לי לא אומר שאני צריכה לשלם שקל על הדרך לשם .זה החוק לא אני קבעתי אלא החוק
את רצינית מה הקשר ?
לפי החוק הם אמורים לשלם לי על נסיעות ולספק לי הסעה
זה בכל מקום עבודה ,זה שהם משלמים לי לא אומר שאני צריכה לשלם שקל על הדרך לשם .זה החוק לא אני קבעתי אלא החוק
אנונימית
למה שתיהיה לך הסעה זה מקום עבודה משלמים לך על זה
באותו הנושא: