7 תשובות
זה קורה להרבה בתקופה עכשיו במיוחד, אני לדוגמא לא אוכלת הרבה כמו פעם. הכל בסדר תתני לעצמך לאכול, להתפרק זאת הדרך של הגוף להתמודד.
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה שאני מפחדת להשמין
כן אבל הבעיה שאני מפחדת להשמין
אנונימית
להמון אנשים יש עכשיו אכילה רגשית וזה הגיוני בגלל המצב וכזה.. תדאגי לעשות הרבה אירובי ולהשתדל אם לאכול מלא אז לפחות דברים יותר בריאים
שואל השאלה:
קצת כי זה בחיים לא קרה לי
קצת כי זה בחיים לא קרה לי
אנונימית
הכל בסדר את מבואסת מזה?
תשתי מים ותאכלי מסודר ובשעות מסודרת כמו בבוקר חביתה בפיתה ואז בצהריים פסטה עם סלט ושניצל או משהו ובערב טוסט או משהו אחר קיצר מה שבאתי להגיד זה שאם אוכלים מסודר ושותים מים מרגישים מלאים ולא רק משטויות אלא מאוכל שהגוף שלך צריך וזה בריא לו
היי לך,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.