6 תשובות
אין הגיון במשרד החינוך אף פעם לא היה וכנראה שגם לא יהיה
זה מזעזע אני לומדת מערכת רגילה משמונה עד שלוש אמא שלי רוצה לצאת על האמאמא שלהם
זה בגלל שבקושי שולחים לשם. למשרד הזה אין מספיק זמן בשביל לדאוג לזה.
שואל השאלה:
מה אכפת לי שלא שולחים טילים כל העם שלנו עובר את זה מה אתם חושבים שבמקומות שלא שולחים טילים לא קשה לאנשים שם? אנחנו עם אחד לראות את הדברים המזוויעים האלה שעשו לעם שלנו וגם כל הילדים חשופים להכל היום ברשת קשה לכולם נפשית לא רק פיזית
מה אכפת לי שלא שולחים טילים כל העם שלנו עובר את זה מה אתם חושבים שבמקומות שלא שולחים טילים לא קשה לאנשים שם? אנחנו עם אחד לראות את הדברים המזוויעים האלה שעשו לעם שלנו וגם כל הילדים חשופים להכל היום ברשת קשה לכולם נפשית לא רק פיזית
אנונימית
כן אבל כמו שכבר אמרתי, זה מעניין אותם? לא.
שואל השאלה:
אשכרה
אשכרה
אנונימית
באותו הנושא: