4 תשובות
עוד שבוע אולי אם יהיה רגוע שם
בהדרגה
אני מכירה ילדה שחזרה כבר
אני מנהריה ונראה לי יש זמן כי יש מתיחות גדולה עם הצפון לדעתי עניין של זמן עד שיתחיל משהו
אנונימי
באותו הנושא: