6 תשובות
אין לדעת
לא
ומקווה גם שלא
ומקווה גם שלא
כתוב שהמלחמה תבוא מהצפון
אז כן..
אז כן..
כתוב שהרעה תבוא מהצפון
זה בכלל לא קשור בשום צורה למה שקורה עכשיו, בן מספיק לדבר שטויות.
יש כבר מלחמה בצפון.
זה בכלל לא קשור בשום צורה למה שקורה עכשיו, בן מספיק לדבר שטויות.
יש כבר מלחמה בצפון.
נקווה שלא כי חיזבאללה הרבה יותר חזקים מהחמאס וגם החמאס הרגו לנו מלא אזרחיים וחילים
^ מה כתוב ואיפה כתוב?
באותו הנושא: