80 תשובות
יום אבל כמ ויום זיכרון וצפירה זה חובה לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כן שאלתי איך לא האם
ברור שכן
אני חושבת עם צפירה כמו יום זיכרון
מן
הסתם
בטח ננציח את היום הזה
השבת השחורה
חד משמעית
עוד 30 שנה ילמדו על המלחמה הזאת הדיוק כמו שאנחנו לומדים על כיפור וכד'
לא אכפת לי מה7 באוקטובר

אכפת לי מכ"ב תשרי.

תאריך של גוים שיהיה של גוים

ייזכר בתור עצב גדול אך מהול בשמחה, כי זה שמחת תורה בכל - זאת
ברור
כל מלחמה בישראל היא מונצחת
בכלל זאתי עם האסון הכי גדול מאז שהוקמה המדינה

לא שמתי לב אפילו שזה איך
לא יודע איך זה יזכר
אוי לא הבנתי את השאלה
לדעתי צריך לעשות צפירה או יום זיכרון, יש המון מתים במלחמה הזאת אני בטוחה שיעשו משהו
Pou
אני חושב שזה יהיה משהו שנלמד לבית הספר, ובשנה הבאה יהיה יום כזה של אבל, כמו יום הזיכרון. אולי עם צפירה גם.
אני בוכה מהסתומים שרשמו כן
לדעתי תהיה צפירה או יום אבל כזה
ויעשו על זה מלא ספרים וסרטים
ברור
זה צריך להיות יום אבל עם צפירה והורדת הדגל לחצי התורן (רק בלי טקס בבקשה אני לא אעמוד בזה)
מה כן הוא שאל איך הייתם חושבים שיזכירו לא אם יזכירו
^^^^^^^ מה ברור זה לא מה שהיא שאלה
אנונימית
נראה לי 0שוט יתנו למלחמה שם וזה ייגמר שם :(
יום אבל לאומי
חד משמעית
למה אנשים פשוט ענו "כן" שאלו איך אתם חושבים שזה יזכר קיצר, כיום אבל לאומי ויהיה תפירה וטקס ה 7 לאוקטובר כמו שיש בשואה וביום הזיכרות
בטח
כן יהיה כנראה יום זיכרון או משהו בסגנון אבל זה כנראה יהיה בתאריך העברי
אנונימי
כן אבל מקווה שלא ישימו את זה על יום שמחת תורה יום זיכרון חייב אבל אי אפשר לשמוח ולהתאבל באותו יום
צריך לסדר שזה לא יתנגש אחד עם השני בכוונה או בטעות
יהיה חייב לעשות על הלועזי, אחרת זה יתנגש עם שמחת תודה, אני חושב שזה יהיה בסגנון של 11/9 בארצות הברית
כן. פיגוע הטרור הגדול ביותר בהיסטוריה של המדינה
מה אתם עונים כן ימוזרים היא שאלה איך יזכר לא אם יזכר
ולשאלה יום אבל
אנונימית
בתור הפיגוע הקטלני ביותר בהיסטוריה שלנו, אני מקווה.
כהיום הולדת שלי :(
יזכרו אותו, אבל לא תהיה צפירה
אני חושבת שהוא יזכר כמו שהוא היום. פשוט טבח עם רצחני כמו שזה. אין איך לייפות את זה ולהבדיל מהשואה יש עדויות ותיעודים בכל פינה וקשה לפספס וגם אם בא לנו להתרחק מזה זה עדיין בא איתנו, יזכר בדיוק כפי שהוא והוא הולך לזעזע את הדור הצעיר שיגדל פה, ויש לי ידיד שניצל בבסיס הוא ועוד 3 בלבד והם צילמו הכל פשוט הכל, אז תחשבו כמה תיעודים עוד יש שזה פסיכי.
למה אתם עונים כן יואו ^
אנונימית
יהיה יום זכרון לדעתי אבל בכ"ב בתשרי לא ב7 באוקטובר אסור לנו לשכוח שאנחנו יהודים.
כנראה שגם מעתה אנשים יכירו את זה כשבת השחורה יותר מאשר את השבת השחורה מהמדנט הבריטי.
כולם פה עונים כן איזה סימולציה
יום עצוב
צפירה כזאתי
אנחנו ניכשל כעם אם לא
צריך לזכור את היום
לזכור שהעולם בגד בנו שוב. שרוב העולם שונא אותנו. שרוב העולם תומך במחבלים האיסלאמונאצים. מעדיפים מחבלים שעורפים ראשים של תינוקות יהודים על פני יהודים
והמשפט לעולם לא עוד זה סתם עוד סיסמא שאהבנו לזרוק לאוויר
כבר שנים אחרי השואה שאנחנו אומרים לעולם לא עוד וזה פשוט התפוצץ לנו בפרצוף
אני כבר לא מאמין במשפט הזה לעולם לא עוד
אנונימי
שבת השחורה
חצי מהאנשים פה לא יודעים לקרוא, השאלה הייתה איך ולא האם: )
שואל השאלה:
^^^^^ חד משמעית
כמו שזוכרים את צוק איתן רק יותר גרוע הרבה יותר גרוע..
לדעתי יוסיפו עוד דקה לצפירה ביום הזיכרון לחיילים ונפגעי פעולות האיבה
פיגוע הטרור נראלי הכי גדול שהיה אם מחשבים לפי פר אוכלוסייה
זה ייזכר לדיראון עולם כי נרצחו כמות גדולה ביום אחד ונחטפו ילדים ותינוקות ונשים וראינו בסרטונים זוועות שלא מהעולם הזה
התעללו בנו
אנסו אותנו
ערפו ראשים של תינוקות וילדים שלנו
פירקו לשני את הגוף פירקו לה את הידיים והרגליים
רקדו לנו על הדם וצילמו את זה לכל העולם
כרתו איבר אחרי איבר לילד לעיני אבא שלו
רצחו אישה בהיריון והוציאו לה את העובר מהבטן
הבנתי שגם כרתו איברי מין לחיילים וגרמו סבל גדול לאחים שלנו כשהם עוד היו בחיים
הרסו המון משפחות
עשו דברים מזעזעים
זה ייזכר לנצח
אנונימי
הוא יזכר ברור אבל לא יהיה איזה יום מיוחד בשבילו, זה יכנס ביום הזיכרון
לצערי לא נראלי שינציחו כמו שלא הנציחו מלחמות אחרות או שזה תחת יום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה
שבת בבוקר יום יפה
אחמד מפציץ לפני קפה
סאלים יורה המון טילים המון טילים
ולביתי, הם מכוונים


אשמח לקצת תמיכה והערכה מהצד שלכם, הכל המצאתי לבד בעצמי :)
יום מזעזע לא נשכח
לדעתי חשוב מאוד להנציח את זה אבל המדינה שלנו זוועתית ואני מאמינה שיעשו טקס השנה כשהכל יגמר אבל לא יותר מזה וחייב לשנות את זה!!
למה אנשים עונים כן מה עובר עליכם
שאלו איך לא אם
אנונימית
ברור שזה יזכר בהסטוריה
בטח תהיה צפירה או משהו כזה
אי אפשר לשכוח דבר כל כך נוראי
השבת השחורה
אנונימית
כמובן
אנונימית
כמו שזוכרים את מלחמת יום כיפור

כנראה יוציאו עדויות
כל שנה יהיה טקס
הסבר בבתי ספר
כמו 9/11. ייזכר לדיראון עולם
רגעים של עצבות
ורגע אחד שאף אחד לא ישכח
^^^ היא לא שאלה אם יהיה, היא שאלה איך זה יהיה
בגלל זה המינוסים
ברור
אני לא אתפלא אם תהיה צפירה ביום הזה
אני מקווה שזה ייזכר בתור כ"ב בתשרי התשפ"ד ולא בתור 7 באוקטובר 2023
חד משעמיתת
בתור היום שחגגו יום הולדת 17 לילדה ביום הלא נכון ובאותו יום האמא של אותה הילדה כמעט נסעה למסיבה
ואחרי שהילדה שמעה את מה שקרה היא התחילה להכנס לחרדות בכל פעם שאמא שלה יוצאת מהבית
כי הילדה הבינה שאם אמא שלה לא הייתה עייפה באותו ערב היא לא הייתה רואה את אמא שלה יותר בחיים שלה אחרי שהיא חגגה את היום הולדת שלה
והיא הבינה כמה קל לגמור קיום של בן אדם שיכול להיות כל התקווה של אדם אחר
אנונימית
כן
סתם, אני חושב שיהיה צפירה כנראה
תחילתה של המלחמה לפני האור של המשיח
אמרו שננציח את היום הזה
כמובן
א7.10 לעצור
יום זיכרון וצפירה
קודם כל אם חושבים על זה יש כמויות של יתומים עכשיו כמויות של הורים שכולים כמויות של אנשים שאיבדו חבר טוב
קודם כל אני חושבת שמסיבות טבע לא יהיה לפחות בשנה הקרובה זה טראומה
ביום העצמאות לא יהיה זיקוקים יותר מדי אנשים עם פוסט טראומה
בטח יבנו מקום לזכר הנרצחים איזה מוזאון או משהו בסגנון של יד ושם
ה7 באוקטובר יהפוך ליום אבל לאומי למרות שזה חג שמחת תורה וזה בדיוק יוצא בסוף החגים הכי שמחים בשנה אבל ככה זה יצא ולכן בטח יהיה טקס בהר הרצל כל שנה ויזמינו ילדים יתומים שיספרו וידברו
יום הזיכרון עומד להיות עצוב כל כך כל שנה קשה לי המעבר החד הזה מיום הזיכרון ליום העצמאות והשנה זה נראה לי יהיה קשה מדי

בטח עוד כזה 30 שנה יהיה סיורים מכל העולם לקיבוץ בארי ולמקום שהיה בו נובה בשביל להנציח את מה שקרה