7 תשובות
g85
לא אוהבת בכלל
לא אוהבת בכלל
אנונימית
c75 לא
ישלי b75 ואני בן דיי שמן אז כן
אנונימי
85 h
אוהבת מצד אחד כי זה יפה
לא אונבת כי זה לא נוח ומקשה
אוהבת מצד אחד כי זה יפה
לא אונבת כי זה לא נוח ומקשה
b75 וכן
אנונימית
c80 אני כאילו לפעמים גם d80 ממש תלוי בחזייה והאמת שכן.
z69
אנונימי
באותו הנושא: