71 תשובות
תתקלח
מאיזה תגובות אתה מפחד?
אני חושבת שעדיף לא להתקלח כל החיים זה ממש מנקה את הגוף
אני מתהה תתקלח
למה שמישהו יכעס עליך כי אתה הולך להתקלח?
אני השכנה ואני לא מרשה לו להתקלח
אנונימית
אני גם השכן מהקומה למעלה ואני לא נותן לו אישור
אם הוא יעיז אני יורה עליו עם רובה מים הידרו מכני
אנונימי
^אבל זה ליטרלי מקלחת אתה שובר את החוקים
אנונימית
^^התכוונתי לרובה מים הזה
אנונימי
אני אמא שלו אני לא מסכימה לו להתקלח אתם יודעים כמה נזק זה יעשה?
אנונימית
אה עכשיו אני מבינה למה הוא רועד מפחד
אנונימית
אמאלה הרובה
אנונימית
יש עוד חמישים דקות עד השעה העגולה הבאה תתקלח בכיף
תעשה מה שאתה חושב לנכון
אנונימית
נכון, ואני אראה בדיוק ככה, תיזהר
אנונימי
חחח כולם פה לא הבינו שזה בגלל האזעקות
השכנה מלמטה והשכן מלמעלה, מדברת אמא של אנונימי. תפסיקו לאיים עליו עם רובי מים או שנאלץ להוציא את התחמושת שלנו
אנונימית
חחח אנונימי
הרסת אותי מצחוק
אנונימית
^^למה מה תעשי לנו שבוריס השומר של האחוזה שלנו לא יכול לשתק אותך לרצפה
אנונימית
אני השכנה ממול אם הוא מתגלח אני מתקשרת למוחמד שיזרוק לו אבנים על החלון
אנונימית
תאמין בעצמך ואל תקשיב לתגובות רעות
די די אני מוחמד אח של בוריס בבקשה אל תערבו אותנו בסכסוך שלכם :( מי אמר שאני רוצה להתעסק עם השכן עם הרובה
אנונימי
מהתגובה של מי מה יגידו לך ?
אני השכנה מהבניין ליד, אם תוציאו את הרובה הזה שוב אני מתקשרת למשטרה!
אנונימית
צבא ?
אני רק פה להגיד שהסכסוך הזה בשכונה נמשך כבר 100 שנה שהמסכן לא התקלח
לפני שנים רבות ארבעת השכנים חיו בהרמוניה, עד השכן עם הרובה החליט לתקוף
מישהו מתנדב להיות האווטאר?
אנונימי
מה לך להתקלח למי אכפת מהם
שכנים אונונימים יקרים אני סבתא של שואל השאלה ואני מבקשת לא לירות עליו עם רובה מים, תודה
אנונימית
תוותר זה סתם לא מכבד
אני בן דוד של שואל השאלה. הוא כבר 20 שנה מתמקח עם אמריקאים באינטרנט על התודעה של עצמו ואם היא שווה מקלחת.
אחרי חשיבה רבה והמון אומץ הוא החליט להעלות פוסט לאתר המרשתת הבלטי מעורער בשם סטיפס.
לאחר הרבה עניין וויכוח עם אמריקאים תומחים צרפתסטין באינטרנט, החלטתי לדחות את הבקשה שלך להיכנס לאמבטיית המקלחת שבחדר השירותים שלך.
אני מודה לך מאוד על ניסיון ההתקלחות והדאגה לניקיון ומאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך.
על התחום ובאהבה רבה,
בן דוד של שואל השאלה.
למה שתפחד? אי פעם התקלחת ואמרו לך משהו? זו לא בושה להתקלח זו בושה להסריח, לך להתקלח
תודה לשואל השאלה על העידוד בזמנים קשים. נקה את גופך מותק
אני ממש מתאפקת לא לכתוב בדיחה שחורה
אז הנה תשובה הגיונית וחמודה: תחשוב איזה תגובות יהיו לאנשים אם לא תתקלח...
לא הבנתם?
פשוט אין לו מים חמים, הוא מפחד להתקלח במים קרים!
אני החבר הכי טוב של שואל לשאלה, פה כדי לענות על הדרישה והפחד שלך מלהיכנס להתקלח. אז ככה, יום שישי, השעה 19:00, הרגע האמיתי שבו החלטת להתמודד עם החיים האמיתיים. אתה מתמקד באתגר הבא ברשימה: התקלחות.

אתה מתחיל לדמיין את הקרני השמש הנפוצות באופן מזרחי דרך החלון ואת המים הנשפכים על הראש שלך. המים החמים מתחילים להחליק על הגוף שלך, מחממים את כל שריר ושריר, כאשר הבועות מתחילות להקפיץ על העור שלך. אבל האם זה הכל פשוט ומתוק? האם הגעת לרגע הזה ללא פחדים?

מה אם יש מישהו שמחכה מאחורי הווילון? מה אם המים יהפוכו לקרים באמצע ההתקלחות? ומה אם הסבון ייגמר בדיוק ברגע הקריטי? אולי החמצור של המים החם הוא למעשה מפלט סודי לשרקים רעבים שמחכים לשחזור אותך? או שאולי, וזה הגירוי הכי גדול, אתה תפתח את העיניים בדיוק ברגע שהשמפו יטפלח בהן?

כשאתה מחשב על כל האופציות האלה, זה כמעט מובן מאליו שהתקלחות היא אחד הפעולות הכי מסוכנות ביום. אבל אז אתה מזכיר לעצמך שאתה האדם שהתמודד עם החיים בכל יום, ואם יש לך את היכולת לעבור את הגשם, הזיעוף בתור הגדול בסופר או את התור הבלתי נגמר לאספרסו בבוקר, אז אתה בטוח יכול להתמודד גם עם המקלחת. אז קח את האתגר, תשפוך על עצמך את המים ותראה לעצמך שאתה מסוגל!
אנונימי
תתקלח זה בושה להסריח


וואי על כמה אנשים דיווחתי פה
אנונימית
מה את עושה, סטפ בת דודה של שואל השאלה?
אנונימית זה הכל הומור^^^
לא להיות party pooper
עזבי
איזה תגובות של אנשים מה אתה בריאליטי לך תיתקלח
וואט
איך זה בחמותת
אני חייב לצאת מהאתר הזה כבר...
אנונימי
טוב חברים, אני אסביר לכולם איך הסכסוך בשכונה הזה התחיל!

הסיפור שלנו מתחיל ביום שלישי טיפוסי בחלק השכונה, שם כל העסקים מתנהלים. באחד הבניינים הגבוהים של חלק העסקים הזה, קבוצה קטנה של שכנים במעלית עולה כדי להגיע לבית שלהם

כל האנשים לובשים פיגמה. כולם הביטו בזהירות באדם בפינה. גבר גבוה ורזה מרכיב משקפיים גדולים עם חצאית טוטו וחליפה חומה שנראתה עליו קצת צמודה מדי שגולש בסטיפס. הוא נשא זקן שיצא מהאופנה לפני עשרים שנה וחיוך גדול ומטופש. הוא הביט והנהן בברכה על כל אדם במעלית, שבעיקר התעלמו ממנו.

לפתע, הריח המוכר מדי של מישהו מפליץ הגיע לאף של כולם. המעלית נשארה שקטה. אישה העבירה את התיק שלה. אחד הגברים השתעל.

"אל תפחדו, אנשים! אני אדאג לזה!" אמר שואל השאלה

כולם הסתובבו וראו את האיש המוזר בפינה מסיר בדרמטיות את משקפיו וקורע את מעיל החליפה שלו. הוא חשף חולצה כחולה עם סמל סופרמן, אלא שהמרקר שימש בניסיון גרוע להפוך את ה-s ל-f.

שכן 1: "מה לעזאזל?"

השואל: "נכון! אתה לא יכול להסתתר ממני, עושה הרשע! אני כאן כדי לחשוף את מזימת הריח שלך!"

השכנה מלמעלה: "מי אתה לעזאזל?"

האיש המוזר נשף את חזהו.

השואל: "אני ילד סטיפס, והאיש הזה פשוט הפליץ!"

השואל עמד בניצחון והצביע על אחד הגברים במעלית. שהיה במקרה עם רובה מים ענקי וגדול. לאחר כמה מבטים של בלבול, אחד השכנים דיבר.

בוריס: "...אני לא מבין את זה."

שואל: "השתמשתי בכוחי כדי להדיח את עושה הרשע!"

השכן עם הרובה: "איזה כוח?"

השואל: "לפני שנה אחת ננשכתי על ידי עכביש רדיואקטיבי עם גזים! עכשיו יש לי את הכוח לקבוע מי הפליץ!"

השכן המואשם: "...זה לא כוח."

השואל: "שקט, עושה רשע!"

אמא של השואל צובטת לו באוזן ושואלת: "למה אתה כל הזמן קורא לו עושה רשע?"

השואל: "הוא מנסה להרוס אותנו עם גז התחת המרושע שלו! הכל בגלל שהוא לא התקלח"

השכן המואשם עם הרובה: "כל מה שעשיתי היה להפליץ."

השואל: "אז אתה מודה בזה!"

*דינג*

השכנה מלמעלה: "זו הקומה שלי. אני הולכת לרדת עכשיו כי אתה מוזר ויש לי עבודה לעשות."

שואל: "עבודה רעה!"

השכנה: "לא. פשוט עבודה רגילה. להתראות עכשיו."

השכנה ירדה מהמעלית, משאירה את השואל ואת השאר עומדים בשתיקה מביכה. הדלת נסגרה והמעלית המשיכה את דרכה למעלה.

כולם הסתובבו והביטו באיש עם הרובה.

השכן עם הרובה: "טוב, זהו זה, אם הבן אדם הזה רוצה קרב, הוא יקבל קרב!" הוא כיוון את הרובה על שואל השאלה "אני מטיל עליך מהיום חוק לא להתקלח לעולם!
נראה איך תרגיש כשמישהו יעיר לך שהפלצת במעלית כי לא התקלחת!

השואל: "אין בעיה, אני מקבל עלי את האתגר!"

השכן עם הרובה:"אני מדבר גם אליכם, שלא תעיזו לאשר לו להתקלח! אם אני שומע את הברז שלו נפתח....כל אחד מכם שהיה שותף לפשע...." הוא מתחיל להיטען את הרובה וכל השכנים מצטופפים במעלית לאחור משקשקים מפחד אחד בתחת של השני

"זה מובן?"

פתאום המעלית נתקעת.

"שיט, איך נגיע עכשיו לקומה שלנו?"

"רגע לא, יותר גרוע, הוא תקוע איתנו במעלית..." כולם פחדו מהשכן עם הרובה.

השכן עם הרובה:" אני לא תקוע איתכם במעלית, אתם תקועים איתי."

הוא לחץ על ההדק של הרובה ההידרו מכני שירה גייזר עצום לאיפור של השכנה (אמא של השואל) שנשטף ונשארה חשופה בלי איפור ומסתבר שהיא היתה בעצם גבר

"ואני לא צריך מעלית!" הוסיף. "כל אחד והמעלית שלו...." הוא כיוון את הרובה על הרצפה, לחץ ועף לאוויר בכוח הגייזר ההידרו מכני שניפץ את התקרה של המעלית כשהוא מרחף למעלה עד קומה 8

"ושלא תעיז להתקלח!" ההד האחרון שלו נשמע
אנונימי
אמאלה התגובות פה יצרו קהילה שלמה של אנשים שמאיימים על שואל השאלה
עכשיו אני מבין למה הוא מפחד להתקלח
לא הבנתי מה מה
נראלי שתקבל יותר תגובות אם לא תתקלח..
מה-
אע? מה קשור
אני בוכהה
נראה לי הנאמנים הלכו לישון
אנשים פה באמת לוקחים את זה ברצינות?
אנונימית
מה הבעיה
אני אוהבת את משתמשי סטיפס
הסיפור של אנונימי גאוני
אנונימית
איכ מי מתקלח אחי ימגעיל איכסה

(אני בסוף אקבל שבץ מוחי ובעיות מהשאלות. כאן)
סליחה?? אתה לא מתבייש לשאול את זה בכלל????? אני מנהלת הוועד מהקומה האחרונה ואני אוסרת עלייך בתחלית האיסור להתקלח!! אם תתקלח אני בעצמי יירה עלייך ברובה הנ"ל link_____ תודה מקווה שהמסר עבר
הקישור לא עובד לך^
לא הבנתי ממה הפחד פה?? להתקלח? מי לא מתקלח?
^אנחנו אוסרים עליו
אנשים זה ממש לא יפה ההתנהגות...
יש לאנשים חרדות.
יכול להיות גם מהמקלחת
יכולה לספר לכם שלי יש.
אני מתקלחת עם פחדים
אני מטופלת אך שתדעו שיש דבר כזה.
נשמה ,תקשיב, תאמין שלאף אחד לא אכפת
תעשה מה שטוב לך
תאמין בהקב"ה תביא לו את הדאגות
כנס למקלחת, אף מפלצת לא תתקוף אותך שם
תתקלח בלילה בין השעות 23:00-00:00 אין כלום!
להתקלח רק ב12:00!
להתקלח רק ב00:00
הסיפור של אנונימיי>>>
אני לא נושמת התגובות פה פשוט אמאמאמאמא
מה לך לפחד פשוט תתקלח