9 תשובות
ברור
3*
אני מכירה מישהו
שואל השאלה:
אתן יודעות איך?
כן יש מלא סיפורים באינסטגרם
כן לדעתי יש כמה בשדרות, גם החדר אוכל הזה שהיו נמצאים בו שבויים.
..~
הייתה פה איזה מישהי שכתבה שסבתא של חברה שלה חדרו לה מחבלים לבית והיא הביאה להן תכשיטים וזה והיא ניצלה
לא יודעת אם זה נכון
יש הרבה אנשים שניצלו או שהעמידו פנים שהם מתים וכך ניצלו יש גם ניצולים מהנובה בגלל שאנשים אחרים הצילו אותם יש הרבה סיפורים לא רק רחל
יש הרבה כתבות בחדשות וראיונות של ניצולים
אנונימית