11 תשובות
אפשרי כן
לא.
אל תעשי את זה אחות שלי
אל תעשי את זה אחות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא
תכלס אין פואנטה בלאכול הרבה יותר ממה שמספיק
למה לא
תכלס אין פואנטה בלאכול הרבה יותר ממה שמספיק
אנונימית
^זה לא מספיק בכלל חיים שלי
אל תעשי את זה לעצמך!
אם את רוצה לרדת במשקל אז תרדי בצורה בריאה שלא תסבלי ממנה
אל תעשי את זה לעצמך!
אם את רוצה לרדת במשקל אז תרדי בצורה בריאה שלא תסבלי ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לרדת במשקל
אני פשוט לא רואה פואנטה בלאכול
אני לא רוצה לרדת במשקל
אני פשוט לא רואה פואנטה בלאכול
אנונימית
זה גורם לתופעות לוואי שלא שוות את זה.
^^מה זה לא רואה פואנטה בלאכול?
אשכרה יש אנשים כמוך בעולם??
אני כל היום חיה על אוכל
אשכרה יש אנשים כמוך בעולם??
אני כל היום חיה על אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
כן נפלאות הדיכאון
כן נפלאות הדיכאון
אנונימית
"לחיות" . לא תהיה לך אנרגיה וחשק לעשות כלום וכל הזמן יכאב לך הראש.זה מאוד לא בריא הגוף צריך אוכל כמו שהאוטו צריך דלק.
אוכל=דלק=אנרגיה .
אוכל=דלק=אנרגיה .
שואל השאלה:
אני ככה כבר ברגיל לא ממש אכפת לי^
אני ככה כבר ברגיל לא ממש אכפת לי^
אנונימית
כן אבל עדיף שלא