4 תשובות
בלי לדעת את הנתונים שלך, זה כנראה בערך פחות מחצי מכמות הקלוריות היומית שלך.
בשביל לרזות צריך להוריד עד רבע מהכמות היומית המומלצת. פחות מזה הגוף נכנס לסטרס והוא גם לא ירזה וזה גם מסכן את הבריאות
בשביל לרזות צריך להוריד עד רבע מהכמות היומית המומלצת. פחות מזה הגוף נכנס לסטרס והוא גם לא ירזה וזה גם מסכן את הבריאות
שואל השאלה:
זה כן הרבה כי זה כאילו אכלתי 4 פרוסות לחם ביום שזה מלא קלוריות!
זה כן הרבה כי זה כאילו אכלתי 4 פרוסות לחם ביום שזה מלא קלוריות!
אנונימית
וואיי איך אני שונאת תשאלות הזה לא זב לא הרבה ואני בספק אם זה יעבור 800 קלוריות
לא זה לא הרבה, אם הדבר הזה כולל הכל בערך שווה ל1000 קלוריות ובלי לדעת את הנתונים שלך ואני מניח שהנתונים שלך זה מעל 1.40 ומעל 30 קילו
את צריכה לאכול יותר
את צריכה להבין
יש דבר כזה שנקרא גרעין קלורי עכשיו דאני אומר גרעון קלורי זה אומר לשרוף יותר ממד שאכלת אבל מה שלא אומרים לך שאסור שהגרעון יהיה גדול מידי הכוונה-
אם אכלת היום 1000 קלוריות ושרפת 2000 קלוריות זה אומר שהגרעון שלך הוא 1000 קלוריות שזה ממש לא טוב ככה את לא תרזי ויותר מזה הגוף שלך יכנס לסטרס את תתחילי להרגיש עייפות חוסר באנרגיה רעב או ההפך שאת לא יכולה לאכול כמעט הרבה משמע התחלה של הפרעות אכילה
בקיצור תנסי להבין איפה את עומדת בכמה קלוריות את שורפת ביום יש מדריכים לזה באינטרנט
ואז תאכלי בהתאם לזה
הגרעון לא אמור להיות יותר מ300 קלוריות
אבל אני אומר לך תאמת עדיף לך לקחת מאמן פרטי שיעזור לך עם זה
אבל את יכולה לנסות לבד
את צריכה לאכול יותר
את צריכה להבין
יש דבר כזה שנקרא גרעין קלורי עכשיו דאני אומר גרעון קלורי זה אומר לשרוף יותר ממד שאכלת אבל מה שלא אומרים לך שאסור שהגרעון יהיה גדול מידי הכוונה-
אם אכלת היום 1000 קלוריות ושרפת 2000 קלוריות זה אומר שהגרעון שלך הוא 1000 קלוריות שזה ממש לא טוב ככה את לא תרזי ויותר מזה הגוף שלך יכנס לסטרס את תתחילי להרגיש עייפות חוסר באנרגיה רעב או ההפך שאת לא יכולה לאכול כמעט הרבה משמע התחלה של הפרעות אכילה
בקיצור תנסי להבין איפה את עומדת בכמה קלוריות את שורפת ביום יש מדריכים לזה באינטרנט
ואז תאכלי בהתאם לזה
הגרעון לא אמור להיות יותר מ300 קלוריות
אבל אני אומר לך תאמת עדיף לך לקחת מאמן פרטי שיעזור לך עם זה
אבל את יכולה לנסות לבד