8 תשובות
מרתק
אנונימי
לשים טמפרטורה נמוכה יותר
ולהתחשב
ולהתחשב
תתקלחו במים קרים
זה בעיה כזאת לא בעייתית
אז תגידי לו שאם הוא רוצה להתקלח איתך זה בתנאי שלא יתלונן על המים
יש להם בעיה עם זה ממה שהבנתי אנימתה כי באמת זנ לא חם
אנונימית
זה דבר מאוד נפוץ, שבני זוג מעדיפים טמפרטורה מעט שונה.
להוריד טיפה את החום זה כל מה שצריך, ההבדל לא ענק בדכ.
ואז לך יהיה טיפה פחות חמים, ובשבילו יהיה רק טיפה חם מידי, ויהיה אחלה.
להוריד טיפה את החום זה כל מה שצריך, ההבדל לא ענק בדכ.
ואז לך יהיה טיפה פחות חמים, ובשבילו יהיה רק טיפה חם מידי, ויהיה אחלה.
אחד בדוש ואחד בזה שמפיל מים מלמעלה לאדעת איך קוראים לו
אנונימית