8 תשובות
זה מעלה
לא. זה אחלה
סמאש
זה לא מוזר בכלל
מעלה
מעלה
אני לא רןצה שלחבר שלי יהיה אינסטגרפ או טיקטוק אן כל משהו שמכיל נקבות שהן לא אני אז ממש לא מןזר
אני הייתי מעדיפה מישהו שאין לו
שלא יהיה ממש מנותק אבל שלא יתעסק בחרא הזה כי תכלס אין בזה כלום
שלא יהיה ממש מנותק אבל שלא יתעסק בחרא הזה כי תכלס אין בזה כלום
לא - גאה בך
זה ממש סבבה, אפילו זה מעלה באיזשהו אופן