התחברות
הרשמה
החלפתי את הנזם מעגיל רפואי לחישוק וזה ממש כואב זה בסדר או שיש לי אינפקציה?
30 באוקטובר 2023, 03:45
פירסינג
עגיל באף
נזם
אינפקציה
עגילים
3 תשובות
תשים מי מלח בימים הראשונים שמחליפים עגיל זה איזור רגיש וקצת כואב
L
LittleM
שואל השאלה:
סבבה תודה
ד
דניאלוששששש
מרפן הכי טוב לדעתי
ד
דניייי!!
באותו הנושא:
אם החלפתי את הנזם הרפואי לחישוק אחרי 11 ימים זה בסדר או מסוכן?
החור נקטן אם החלפתי לחישוק מעגיל רפואי בהליקס?
זה בסדר שאני אחליף את העגיל באף (נזם) הרפואי לחישוק, אחרי שעשיתי אותו שבוע שעבר?
למי שעשה נזם תוך כמה זמן החלפתם את העגיל מנקודה לחישוק ?
אם החלפתי את הנזם היום לחישוק אני צריכה לחטא את זה כמו עם העגיל הרפואי?
אם החלפתי מעגיל רפואי לעגיל לא רפואי (חישוק) באוזן נורמלי שזה יכאב לי בשניה שאני שמה?
תוך כמה זמן אפשר להחליף עגיל רפואי (נזם) לחישוק
אחרי כמה זמן שעשיתי את הנזם אני יכולה להעיף כבר את העגיל הרפואי ולשים חישוק?
אני חושב שמתחילה לי אינפקציה (החלפתי מנזם רפואי לחישוק)
מה אני עושה אם החלפתי את הנזם לחישוק והוא גדול?
החלפתי את הנזם הרפואי לחישוק לפני 5 ימים והוא מדמם לי טיפה זה הגיוני? (עבר זמן ההחלמה של חודש וחצי ואני מחטא)