11 תשובות
לא
אנחנו מדינה חופשית ומותר לכתוב מה שרוצים
כל עוד אין פעולות לטובתם מדינה דמוקרטית ולא יקרה לו כלום
אנחנו מדינה חופשית ומותר לכתוב מה שרוצים
כל עוד אין פעולות לטובתם מדינה דמוקרטית ולא יקרה לו כלום
אנונימי
מה תמיכה בטרור בזה?
ביום רגיל זה לא תמיכה בטרור עכשיו הופכים כל דבר לתמיכה בחמאס
עדיף להימנע
ביום רגיל זה לא תמיכה בטרור עכשיו הופכים כל דבר לתמיכה בחמאס
עדיף להימנע
שואל השאלה:
לא לא לא מעודד חס וחלילה
פשוט רשם בצחוק פרי פלסטין בציניות
לא לא לא מעודד חס וחלילה
פשוט רשם בצחוק פרי פלסטין בציניות
אנונימי
כן
זה לא ממש כי בישראל לא הגדירו את זה בתמיכה בטרור וגם זה קרה ברשתות חברתיות זה לא נחשב . אבל אם הוא כתב את זה בסטיפס לדוגמ או רשתות שי בהם רוב או כולם ישראלים ומבינים שזה בציניות אז אוקיי אבל עדיף שפשות לא ברשתות חברתיות בין לאומיות
בכל מקרה פרי פלסטיניאנס זה יותר מובן שזה בציניות אז זה עדיף יותר
למה כל תשובה שלי צריכה להיות מעל ל4 שורות למען ה'
בכל מקרה פרי פלסטיניאנס זה יותר מובן שזה בציניות אז זה עדיף יותר
למה כל תשובה שלי צריכה להיות מעל ל4 שורות למען ה'
לא. אם ברור שזה בצחוק.
במידה וזה מעודד הסתה ותמיכה בטרור (והוא מעלה את זה ברשת חברתית) אז כן.
שואל השאלה:
אז זה לא?
אז זה לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא הבנתי
אין בעיה? זה היה בצחוק וישר נמחק
אז לא הבנתי
אין בעיה? זה היה בצחוק וישר נמחק
אנונימי
^זה חוקי גם אם זה לא בצחוק.
לא חושבת שזה עבירה כל עוד אתה לא מסיט איתך אנשים
באותו הנושא: