8 תשובות
לא
אנונימית
יצא לפנסיה
מקווה מאוד שלא הבן אדם לא איתנו יותר
לא לא נראלי
לא. כל אלה שבעד עדיין איך לעזאזל את רוצים בממשלה מישהו עם תיקים במשטרה וכל מה שמעניין אותו זה על איזה כיסא הוא יושב הוא אשם בכל מה שקרה נקודה.
תלוי אם יתמודד בבחירות הבאות
יש ככ הרבה סיבות אבל בסדר