5 תשובות
אני מקווה שאין
שואל השאלה:
אמרו שיש
איזה עולם של נאצים באמת
כבר לא מסמנים לפי מה שאני יודעת
אם מישהו עושה את זה צריך לסמן את הבית שלו עם צלב כרס בתחת
אני יודעת שבצרפת עשו את זה אבל נגיד בשוויץ דודים שלי גרים שם ואנשים מהשכונה הניחו להם ליד הדלת פרחים לזכר הנרצחים❤שזה ממש חמוד