3 תשובות
אקניל זה הדבר הכי מושלם בעולם רק צריך אחרי שמסיימים שגרת פנים נכונה אחרת זה ישמר ליומיים
אף אחד פה כנראה לא מבין בשגרת טיפוח, אקניל מייבש ברמות את עור הפנים ורופאי עור ימליצו על אקניל או סרווה כי זה מה שהם מכירים בכל מקרה תקני את הסבון הטורקיז של cerave , באייהרב יש קרם לחות של vanicream שהוא לא אלכוהול וללא בישום ולא סותם נקבוביות , אז תקני את המוצרים האלה, סבון סרווה טורקיז מהסופר פארם אם העור שלך שומני רגיל או מעורב, חברת anua הקוריאנית הגיעה גם לאייהרב אבל אין מלאי , תקני את הטונר של anua ואת השמן ניקוי של skin1004 , ואת הסרום עץ התה של inuik