התחברות
הרשמה
זה בסדר להגיד ששחרור החטופה נותן לנו תקווה?
ביקשו לעשות מצגת קצרה על משהו שנותן לנו תקווה. אני לא בטוחה אם זה בסדר לעשות עליה
31 באוקטובר 2023, 15:55
המצב הבטחוני
עברית
שירים יפים
3 תשובות
זה בסדר גמור
_
_idk.
כן ברור
e
eliaellaelia
כן
Anastasia
באותו הנושא:
איך אפשר להגיד שאני נוצרי בלי לחטוף הייט?
מה הדרישות של חמאס לשחרור החטופים?
החמאס מתעללים בחטופים ואנחנו נותנים אוכל ועזרה רפואית למחבלים !?
זה בסדר לראות 50 גוונים שם שחרור בגיל 13
נותנים לחטופים זמן ליהות גם בטלפון בטיקטוק אינסטגרם וזה , או שממש מתעללים בהם שם
האם לדעתכם יש פיתרון לחילוץ החטופים מעזה שלא כולל שחרור עשרות אלפי אסירים פלסטינים?
למה לא מתנהל משא ונתן לשחרור החטופים???
האים אתם בעד שחרור מחבלים תמורת החטופים?
האם למדינה שווה לשחרור החטופים תמורת שחרור אסירים בטחוניים? או להכנס למבצע לשחרור החטופים תוך כדי סיכון שלא ישארו בחיים?
אתם רוצים להגיד לי שהחטופים בעזה יכולים להיות שם שנים?!?!
אתם חושבים שנסכים לשחרור כל החטופים שלנו וניתן להם את כל האסירים שלהם?