8 תשובות
רק במחבלים הוא יורה
ממש לא. זה לא הולך ככה. צהל משמיד דברים של חמאס
צה"ל לא פשוט יורה על אזרחים, יש לו מטרה וזו הורדת שלטון החמאס לא עזה
אנחנו לא יודעים כמה חיילים נכנסו
לא
צהל הצבא הכי מוסרי בעולם
יכול להיות שכל האסון הזה היה נמנע אם היינו נוקטים בגישה כזאת.
לשאלתך- לא.
E-D
ממש לא
אנחנו לא הם
הלוואי וזה היה ככה.
וכמה חיילים נכנסו-אף אחד לא יודע כי זה מסווג
נתחיל מיזה שכרגע איפה שצהל מסתובב לא מסתובבים אזרחים כמו קשישים, ילדים, הריוניות וכו. כל אלה התפנו דרומה, אין להם מה לחפש בהריסות והם ידעו שצהל נכנס לאזור ההריסות וברחו מישם. מי כן נותר שם? חמאסניקים בעיקר.
איך צהל יודע שהוא אחד כזה? יש סימני זיהוי רבים שהם למדו לפני שניכנסו, וגם רואים אותם עושים דברים חשודים ואז הם מתריעים על אותו חשוד שעושה דברים חשודים ועונים האם אותו חייל רשאי להרוג אותו או לא רשאי להרוג אותו.
על סמך זה הורגים.
אתמול בחדשות דברו על זה ושמעו איך חייל מתאר בקשר חשוד ואז מקבל כתשובה "רשאי" ואז החייל חיסל את אותו חשוד שהתברר באמת כמחבל.